Att hitta sin fysiska hobby

Tack alla för svar och tips! :) Ska kolla upp de olika aktiviteterna med hostiroevandring och annat också. Just Dance gillade jag förr, kanske kian få igång den känslan igen - bara att jag fick skitont i armen av att ständigt hålla i telefonen för att spelet skulle känna mina rörelser. :)

Jag förstod hu7r du menade :)
Hoppas ni förstod att jag menade historevandring ;)

Har du någon vän som inte heller är så sugen på "motion"?
Isåfall kan jag tipsa om att titta på insta (kanske finns på yt också?) för att få inspiration för Tant-parkour!
Man kan såklart utmana sig själv om man gör det själv, men det är mycket roligare om man är två tokar som leker med staden eller naturens hinder. Det kan SE töntigt ut - men det ÄR jättekul, lovar :p

Kan alltid fråga de jag har nära, men majoriteten är anti att röra sig och trivs med det livet. Men ska fråga igen :)

Kan alltid fråga de jag har nära, men majoriteten är anti att röra sig och trivs med det livet. Men ska fråga igen :)
Jag gör det för att aktivera andra muskler under en helt vanlig promenad, inget avancerat alltså :up:
Jag gör det t.o.m på hundpromenaden, typ hundarna hoppar upp på en stubbe eller en sten - då "måste" jag göra samma sak :p

Jag tycker tvärtemot att allt fler människor borde träna på att vägra göra saker de inte tycker om.
Låter ju som ett jätteroligt liv att inte vilja gå ur sängen eller gå till jobbet, eller stänga av helt och tvinga sig varje dag till att göra sånt man inte gillar... :grin:
om man är nöjd med det är det bra, om man som trådskrivaren vill förändra något så är det inget vinnande koncept.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka