Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag erkänner att jag nu framstår som ett totalt pucko. Och jag kan bara delvis skylla på sjukdom och sömnbrist *s*
Jag ska under en tid...
Kropp & Själ
Jag har haft tinnitus i nästan 25 år, och även om det varit besvärligt ibland har jag ändå lyckats fungera. I perioder har mitt ena öra...
Kropp & Själ
Klantskalle som jag är så hade jag bara gummistövlar på mig när jag ledde ut hästarna i morse varpå den ena lite uppspelt landade på min...
Kropp & Själ
Jag är på jakt efter en välgörenhetsjulklapp men skulle verkligen vilja hitta nåt på temat naturvetenskap, astronomi, datorer. Det vill...
Kropp & Själ
Har läst lite om MSM och att det ska vara så bra för oss människor också. Har någon erfarenheter av det? Har det hjälpt? Mot vad i så fall?
Kropp & Själ Jag var inne på nya prover i augusti. Då fortfarande för tjock livmoderslemhinna enligt ul.
Jag fick besked i september att proverna såg...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.