Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag erkänner att jag nu framstår som ett totalt pucko. Och jag kan bara delvis skylla på sjukdom och sömnbrist *s* Jag ska under en tid...
Svar
18
· Visningar
828
Senast: Beckham
·
Kropp & Själ Kan en vagel förvandlas till en blåtira? Jag fick en vagel i onsdags, mer ont på torsdagen. Hade lugnat ner sig lite till på fredagen...
Svar
0
· Visningar
1 005
Kropp & Själ Min sambo är magsjuk. Vi vet såklart inte om det är vinterkräksjukan eller vanliga magsjukan. Nu är det så att jag inte kommer hem på...
2
Svar
25
· Visningar
3 877
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ går det att få bort snabblim på nåt sätt??? Från kroppen alltså!
2 3
Svar
42
· Visningar
1 803
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Finns det några synska människor här på Buke? Skulle behöva hjälp med att hitta en julduk. Delikat problem men jag stör mig otroligt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 265
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Om man får akut bronkit, troligen allergiframkallad och kortison sätts in dag 4-5 typ, finns det nån risk för att den kan bli kronisk?
Svar
0
· Visningar
282
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har haft tinnitus i nästan 25 år, och även om det varit besvärligt ibland har jag ändå lyckats fungera. I perioder har mitt ena öra...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Görel
·
R
Kropp & Själ Jag joggar flera dagar i veckan, det brukar bli en runda på 6 km i lugnt tempo. Jag mår väldigt bra av att träna, jag blir lugnare...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Tjoho! Nu har jag lyckats bli rödhårig, i mitt försök att bli brun från blond. Jag hade i två förpackningar illröd toning när jag var...
Svar
19
· Visningar
1 577
Senast: Vogue
·
Kropp & Själ Buke verkar ju ha koll på det mesta, så ni kanske kan svara på detta med. Ska använda Dalacin i tre dagar, stoppade in den första igår...
Svar
8
· Visningar
6 967
Kropp & Själ Ungefär 4 månader om året tycker jag att det mesta suger. Jag är trött jämt och skulle behöva sova runt 10 timmar per natt, men jag...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
10 136
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag hittar ingen bra frukost som jag håller mig på och som håller mig vaken. Testat yoghurt och müsli, hungrig efter 1 h. Och blir...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
12 141
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag måste bara få gnälla. Tror inte jag kan få några bra råd ändå om jag ska vara ärlig. Min kropp är världens skitstövel. Den har...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har smärtor till och från. Jag har hela tiden trott att det beror på medicinering, även gynekologer har skyllt på mitt...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Klantskalle som jag är så hade jag bara gummistövlar på mig när jag ledde ut hästarna i morse varpå den ena lite uppspelt landade på min...
Svar
8
· Visningar
683
Senast: vallhund
·
R
Kropp & Själ Jag är på jakt efter en välgörenhetsjulklapp men skulle verkligen vilja hitta nåt på temat naturvetenskap, astronomi, datorer. Det vill...
Svar
3
· Visningar
494
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Har läst lite om MSM och att det ska vara så bra för oss människor också. Har någon erfarenheter av det? Har det hjälpt? Mot vad i så fall?
4 5 6
Svar
110
· Visningar
12 324
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Eftersom det är alldeles för dyrt att fettsuga sig har jag bestämt att göra några cavi-lipobehandlingar. Någon som har erfarenhet? Jag...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 981
Senast: Trani
·
Kropp & Själ Haha... Rubriken får det att låta som om jag är 100 år gammal. Men hur upplever ni tandläkare från er barndom jämfört med hur de är nu...
2
Svar
24
· Visningar
1 465
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Ni som har koll. Ska införskaffa detta som julklapp men vilken eller vad ska man köpa? Något som häller koll på pulsen är prio ett...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: Korall
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama