Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Behöver lite hjälp från er därute! Är så sjukt beroende av Pepsi max, dricker som mest upp till 2l per dag. Har försökt att sluta i...
2 3
Svar
40
· Visningar
17 277
Senast: millan10
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ @tanten har en kollega som påstår att nästintill varje kvinna i 35 års åldern har bröstimplantat? Har han rätt? Vi gör det lite lättare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 685
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Min dotter fick konstaterad allergi i våras, dock gick det inte att få reda på mot vad (blodprov). Besvärsfri flera månader tills det...
Svar
3
· Visningar
434
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ En dokumentär från BBC som ligger på SVTplays hemsida. Brottsprovokation, och förövarna hängs ut på sociala medier. Jag blev lätt...
2
Svar
20
· Visningar
1 617
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Hej på er! Jag har undran om man kan lära sig att leva med ADD ( I det här fallet, även ni med ADHD får gärna svara också!) som vuxen...
Svar
13
· Visningar
2 596
Senast: skeleton
·
Kropp & Själ Ni som lever med utmattningsdepression, hur får ni livet att funka? Har ni några bra tips och råd för att komma tillbaka igen? / från en...
2
Svar
21
· Visningar
1 772
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Såg en annons här på buke från något som hett urinkollen(punkt)se, och eftersom det låg i annonser hoppas jag det är okej med den här...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 041
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har fått det i 2 omgångar för olika saker och båda gångerna fått mer smärtlindring av Alvedon 665. Alltså antar jag att jag hör till...
2
Svar
27
· Visningar
3 849
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Flera av er sportar och rör på er betydligt mer än jag gör, därför har jag nu frågor om hur stukningar brukar arta sig. Igår ramlade jag...
2
Svar
33
· Visningar
5 805
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag ska snart åka till ett land där vaccination mot hepatit a är rekommenderad. Jag har vaccinerat mig mot det förut, grundvaccinationen...
Svar
2
· Visningar
427
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Järndepåvärderna är dåliga igen, min mage klarar inte av järntabletter så läkaren har skrivit ut Ferinject ferritininjection. Jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
45 166
Kropp & Själ Min frisyr: Lob. Vill gärna göra "horisontella vågor" till festliga tillfällen. Men hur? Hittar bara stylingtips för vanliga lockar...
Svar
8
· Visningar
906
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenheter? Jag antar att det mest används inom skidåkning, men jag funderar på att skaffa en till...
Svar
17
· Visningar
2 111
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Jag har några leverfläckar jag skulle vilja ta bort. Jag har tagit bort tidigare både med laser och skurit bort, och dom jag tog bort...
2
Svar
23
· Visningar
5 363
Senast: Egonson_
·
Kropp & Själ Behöver skriva. Få tankar utifrån, erfarenhet av och perspektiv på ämnet "När föräldrar blir gamla och sjuka". Försöker sammanfatta min...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 187
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Jag har, bortsett från enstaka gånger, haft en rätt jämn menscykel. Det ligger på en 29-35 dagar, år efter år. Förrförra mensen var 45...
Svar
17
· Visningar
3 545
Senast: Mammas
·
Kropp & Själ Ja tydligen har NASA räknat om lite. Planeterna har flyttat på sig så gamla datum för stjärntecknen ska inte stämma längre. Jag har...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 282
Kropp & Själ När vi nu ändå har femtioelva andra sjukvårdstrådar igång, så kör vi en till... ;) Jag och två av mina avkommor har olika grad av...
2
Svar
39
· Visningar
5 368
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag behöver göra det, bara den ena tokigt nog. Nån som gjort det och kan berätta? Det är nog inte aktuellt att ta bort den, bara jämna...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 702
Kropp & Själ Jag måste fråga om en situation som uppstått vid sex. Jag har alltid haft svårt att komma. Jag är 40 år så har haft sex i 20 år. Jag har...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 166
Senast: bitta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar