Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är sockerberoende deluxe. Totaltfast helt enkelt. Nu har jag fått möjligheten att få hjälp och stötning med att bryta sockrets makt...
2
Svar
34
· Visningar
2 489
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag har börjat gå hos en arbetsterapeut men har inte riktigt förstått hur den ska hjälpa mig, tänkte på ångestproblematiken...
Svar
19
· Visningar
1 858
Senast: Elo
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag har sagt att jag ska vara hundvakt åt en bekants hund i helgen då de ska åka bort. De bor i min hemort ungefär 20 mil bort. Jag hade...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
17 733
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Det ska ju ingå avbeställningsskydd om man betalar en resa/flygbiljetter med kreditkort. Men vad är det egentligen som ingår? Vad täcker...
Svar
2
· Visningar
276
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ :( Det är alldeles livlöst, glanslöst och bara allmänt hemskt. Ser och känns allmänt stripigt och otvättat hela tiden, även när det är...
Svar
14
· Visningar
2 070
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Idag fick min man svar på proverna han tog hos VC - allergitestet gav utslag på katt och dammkvalster samt minimalt på häst. Inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 012
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Alltså jag orkar inte med mig själv och min klantighet! Skulle gå ner i källaren och fixa med tvätten. Med sockar på fötterna.. tjoffs...
2
Svar
33
· Visningar
7 595
Senast: Murray
·
Kropp & Själ Jättekort fråga. Finns det nagellacksborttagning som är skonsammare mot huden än "de vanliga" (sånt som säljs i mataffären: Gripen etc)...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: ullo
·
Kropp & Själ ..Det vanligaste rådet för detta är väl att helt enkelt vårda och klippa håret ofta, men jag känner att jag är så rädd att förlora...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Nu blir det privat här... Jaha. Mina miktioneringsproblem och smärta i underlivet som jag haft sedan slutet av den sista graviditeten...
Svar
12
· Visningar
2 211
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag tänkte på det när jag läste en artikel om Olof. Ett barn som inte verkar ha någon behållning av sin tillvaro. Sannolikt känner han...
2
Svar
32
· Visningar
2 748
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Hej Vet inte hur jag ska skriva men gör mitt bästa det är så att jag j har en önskan att börja rida igen eller ett mål som sagt det...
Svar
11
· Visningar
793
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har sen ca 10 år tillbaka nåt slags sömnrubbning. Jag har inga problem att somna, men jag vaknar med 1.5, 3 eller 4.5 timmes...
2
Svar
39
· Visningar
2 229
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ Det är kallt på jobbet och jag skulle behöva lite varma underkläder att ha under mina vanliga kläder. Någon som vet var man får fatt i...
Svar
18
· Visningar
959
Kropp & Själ Efter att ha använt extensions de senaste tio åren börjar mitt hår tröttna. Har lite kala fläckar och dassigt hår och behöver bli fri...
2
Svar
38
· Visningar
3 649
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Tog ut hormonspiral för ca 1 månad sedan. Har haft spiralen under ca 2.5 år. Märkte på foton att mitt hår blir tunnare & tunnare (har...
Svar
14
· Visningar
13 989
Senast: norrsol
·
Kropp & Själ Handlar om min pappa. Han är 76, pigg och igång och väldigt väldigt aktiv. Han fick i förrgår plötslig yrsel - eller som att han blev på...
Svar
13
· Visningar
2 031
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska börja men det börjar gå tungt nu allt är mörkt och jag känner mig mera nere nu. Lusten till att leva har...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Hej! Finns det någon mer här som fått diagnosen narkolepsi, eller känner någon med narkolepsi? Jag fick diagnosen för någon vecka...
2
Svar
36
· Visningar
7 107
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag inser att jag börjar bli hypokondrisk men... Jag skållade ena fingret för en vecka sedan och såret som blivit efter blåsan vill...
Svar
8
· Visningar
3 010
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama