Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag och en vän blir inte kloka på detta! Jag hade problem med torsk när jag ammade dottern. Körde jag med vishyvatten innan och efter...
2
Svar
30
· Visningar
5 886
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ På sistone har jag mer och mer börjat inse att jag nog har motivationen att göra min dröm till verklighet. Jag vill börja träna, så jag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 501
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Det här blir jättelångt och lite personligt men jag är så himla uppgiven just nu. För mer än ett halvår sedan fick jag hjärnskakning och...
Svar
16
· Visningar
4 686
Senast: Skogstokig
·
Kropp & Själ Har haft enligt förra läkaren diagnosen eller misstankar om schizofreni ett bra tag nu, nu har jag bytt läkare. Tar just nu Abilify och...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har haft problem från urinvägarna i flera år och fick för ett tag sedan höra om uretrit och det stämmer in väldigt bra. Nu när det...
Svar
4
· Visningar
4 947
Kropp & Själ Nån här som haft ringorm? Sambon började få konstiga röda fläckar här och var på kroppen (kliar inte) och ringde idag...
Svar
4
· Visningar
552
Senast: Kricko_S
·
Kropp & Själ Har på "äldre dar" drabbats av en hel del missklädsamma skäggstrån:o, och för en evig kamp mot dem. Hittills har jag oftast rakat bort...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: Lipperta
·
  • Låst
Kropp & Själ Inspirerad av en annan tråd här ska jag ut och leta kantareller idag. Det är nog lite tidigt och det har varit lite för torrt men en...
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
73 817
Kropp & Själ Är det vanligt att det dyker upp nya blåsor drygt en vecka efter de första blåsorna? Betyder det något? Nån här som lyckats få till bra...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ jag har riktigt rejäla vader, 57 i omkrets och är gravid. Idag har fötterna börjat svullna, kollat nätet efter stödstrumpor men dom...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Trodde inte det var möjligt. Har i stort sett tappat minnet, klarar inte att få ihop vardagen, måste skriva allt jag ska göra i ett...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
18 693
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har drabbats av en så ruskig kramp/sendrag i fötterna och funderar på vad det kan bero på. Först kom det i högerfoten när jag körde...
Svar
5
· Visningar
3 185
Kropp & Själ Hej alla! Försökte leta lite i trådarna men hittade ingenting som jag tyckte stämde in så bra på min fråga... Sååå.... Jag är just nu...
Svar
16
· Visningar
15 486
Senast: Joelina
·
Kropp & Själ Det har ju blivit populärt hos alla frisörer jag varit hos på sista tiden. Verkat bra när de stylat tycker jag, så jag köpte en egen...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt i förväg för en eventuellt detaljerad beskrivning... :o För ett år sen lite drygt så gjorde jag en galloperation där hela...
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Jag har varit utan venlafaxin i helgen och har fruktansvärd yrsel och illamående pga detta. Finns det några sätt att lindra yrseln tills...
Svar
5
· Visningar
945
Kropp & Själ Eller välstrukturerad person? Jag behöver hjälp. Jag är förlamad av ångest o posten är inte öppnad på månader, jag ligger hjälplöst...
2
Svar
23
· Visningar
2 778
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag har diskuterat med barnmorska och kommit fram till att det egentligen finns tre alternativ för mig. P-stav, hormonspiral, eller...
2
Svar
23
· Visningar
4 467
Senast: sidensvans
·
Kropp & Själ "Alldeles för många människor lever sin sista tid under vad som måste beskrivas som tortyr. Detta trots att behandlingsmetoder finns...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 785
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Någon som har smakat det? Tycker idén med en egen etikett är kul och bra att det är KRAV. Men är rädd att det bara är en fiffig...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama