Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vi undrar. Hur är det. Finns du kvar.
Jag är orolig och önskar att du vågar låta oss hjälpa dig.
Ljus och ro finns. Kärlek finns. Du måste våga ta emot hjälp.
Jag finns kvar. Åtminstone fysiskt.
Vill inte oroa någon men det är så svårt att komma ihåg att logga in här när jag inte har något vettigt att säga och det knappt hjälper längre.
Jag orkar fortfarande inte med nån hjälp, tror inte det finns någon, jag följer inte nån mall och jag tror inte på vården. Jag är dessutom livrädd för att prova att ta emot hjälp för att sen mära att det inte funkade. Då är det ju helt kört och absolut inget hopp finns kvar.
Och så hatar jag människor och vill inte prata men någon. Vem kan eller vill hjälpa en sån?
Tappa inte taget!Jag finns kvar. Åtminstone fysiskt.
Vill inte oroa någon men det är så svårt att komma ihåg att logga in här när jag inte har något vettigt att säga och det knappt hjälper längre.
Jag orkar fortfarande inte med nån hjälp, tror inte det finns någon, jag följer inte nån mall och jag tror inte på vården. Jag är dessutom livrädd för att prova att ta emot hjälp för att sen mära att det inte funkade. Då är det ju helt kört och absolut inget hopp finns kvar.
Och så hatar jag människor och vill inte prata men någon. Vem kan eller vill hjälpa en sån?
Psykakuten.Vem kan eller vill hjälpa en sån?
Sjukdomen har en tendens att skydda sig själv genom att gå och gömma sin innehavare.Vi klamrar oss ofta fast vid det vi känner till, men det är nyttigt att tänka "utan förändring ingen förändring".
Bra formulerat!!Sjukdomen har en tendens att skydda sig själv genom att gå och gömma sin innehavare.
Den tar över på det viset.
Sjukdomen har en tendens att skydda sig själv genom att gå och gömma sin innehavare.
Den tar över på det viset.
Uppenbarligen en hel tråd full av människor .Och så hatar jag människor och vill inte prata men någon. Vem kan eller vill hjälpa en sån?
Jag finns kvar. Vill inte oroa er, förlåt.
Eventuellt lite bättre idag men vågar knappt skriva det.