Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag vet att det är många här som skriver veckomatsedlar, och också att vi har haft en tråd om just veckomatsedlarna förr. Den hittar jag...
Kropp & Själ
I tisdags blev jag misshandlad av en kille. Vi behöver inte gå in på det mer specifikt. Men jag är såklart väldigt rädd och otrygg vart...
Kropp & Själ
Det står på förpackningen att man bör koka hallonen. Jag brukar köra dem två -tre minuter i micron så det blir som sylt men frågan är om...
Kropp & Själ
Bor tillfälligt i en etta på 35 kvm och har bott i hus.
Får fullständig panik !
Hur sjutton gör man ?
Lämnar jag tre klädesplagg och en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.