Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur hade ni fyllt i en hälsodeklaration där det står att du ska intyga om nedanstående ”Har du under de senaste tre åren behandlats...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Jag har sedan en tid tillbaka diagnosen ledgångsreumatism, och nu vill min reumatolog göra en steloperation på en av mina fingerleder...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: millen
·
Kropp & Själ Hej, allvetande buke! Har börjat fundera på att byta preventivmedel från p-piller till antingen koppar- eller hormonspiral. Dels för...
2
Svar
26
· Visningar
4 569
Senast: Sara75
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Men jag är orolig för min syster och misstänker att hon är bipolär. Vad gör man som anhörig för att "väcka upp" och få...
Svar
12
· Visningar
2 732
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Hej hårexperter (och andra med ;))! Jag har otroligt tråkig färg på håret just nu och vill göra något åt det. Funderade på slingor men...
Svar
7
· Visningar
5 184
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Jag vet att det är många här som skriver veckomatsedlar, och också att vi har haft en tråd om just veckomatsedlarna förr. Den hittar jag...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 490
Kropp & Själ Har en tand i överkäken som har sprickor efter trauma, tandläkaren har såklart försökt laga den (för ca 1.5 år sen) men har antagligen...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 723
Senast: fem
·
Kropp & Själ För några dagar sedan klickade jag på en länk på Facebook och fick ta del av information jag önskar att jag aldrig fått veta. Det...
2
Svar
27
· Visningar
2 363
Kropp & Själ Någon som gjort det här? Funkade det? Vad fick ni för resultat?
Svar
2
· Visningar
425
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Haft svårt att sova sista veckorna. Dricker ett gäng koppar kaffe på morgon och förmiddag för att hålla mig alert och fokuserad på...
2
Svar
26
· Visningar
1 507
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Hur funkar det egentligen? Vad kostar det och vad ingår?
2
Svar
21
· Visningar
746
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ I tisdags blev jag misshandlad av en kille. Vi behöver inte gå in på det mer specifikt. Men jag är såklart väldigt rädd och otrygg vart...
2
Svar
39
· Visningar
3 509
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Det står på förpackningen att man bör koka hallonen. Jag brukar köra dem två -tre minuter i micron så det blir som sylt men frågan är om...
Svar
19
· Visningar
9 383
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag slutade snusa för tre dagar sedan. Cold turkey, pang bom, slut. Från en dosa stark portionssnus på två-tre dagar (så pass...
2
Svar
20
· Visningar
6 221
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Bor tillfälligt i en etta på 35 kvm och har bott i hus. Får fullständig panik ! Hur sjutton gör man ? Lämnar jag tre klädesplagg och en...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag är groteskt sugen på något jag inte ätit innan - tacogratäng. Eftersom jag svävar i total okunskap om vad som fungerar ihop, litar...
Svar
13
· Visningar
2 905
Kropp & Själ Hur resonerar ni när det är dags att välja gym att bli medlem på? Vad är mest avgörande? Platsen gymmet ligger på? Vad för...
2
Svar
28
· Visningar
1 332
Senast: Retro
·
Kropp & Själ Eftersom det blev lite många tomatplantor här och de dessutom är väldigt fruktsamma av sig börjar jag skönja ett tomatöverskott. Hur...
Svar
19
· Visningar
1 607
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag har i flera år ersatt gul- och rödlök mot vitlök och purjo då min mage inte gillar de gul-röda varianterna. Nu har jag även börjat...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Frågar här i väntan på att jag ska kunna ringa sjukvård och labb på måndag. Bukes kunskap är ju ibland oändlig. Kan man som...
Svar
8
· Visningar
873
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits