Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Visste inte hur jag skulle få till en vettig rubrik... En person i min bekantskapskrets är intagen på psyket. Hen får inte åka hem...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 187
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Idag tog jag det stora steget och faktiskt gick till kurator på VC. Har flera gånger bokat men avbokar pga ångest men nu gick jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 421
Senast: Valptass
·
Kropp & Själ Lång historia kort: har ett decimeterstort skrubbsår på underarmen. Har haft en bra skorpa och sluppit plåster tills jag stötte i såret...
Svar
18
· Visningar
13 029
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag har nu träffat flera personer som upplevt att de har bättre sömnkvalitet när de sovit med huvudet mot norr? Finns det någon som...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
29 390
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Hur skulle ni ta upp önskemål er partners teknik i sexsammanhang? Jag tycker att det är så svårt att ta upp saker som jag inte trivs med...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 379
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag läste en artikel i DN för ett tag sedan (ser nu att den är gammal, men den fanns på förstasidan här om veckan :confused:). Den...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 101
Kropp & Själ Har varit kraftigt förkyld den senaste veckan och är nu inne på dag tre med fruktansvärt smärtsam hosta samt lite tung andning (blir...
Svar
17
· Visningar
3 653
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Vilka är det som tränar styrka här? Då tänker jag på skivstång eller annan tyngre träning. Jag har kört crossfit det senaste året, har...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 996
Kropp & Själ Jag hade med mig min mobil vid röntgen. Mobilen låg i en väska på golvet i rummets ena hörn. Jag höll i en häst som röntgade ben och...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
8 864
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Dåligt samvete. Sambo sedan tre år och nöjd, just nu dock lite trist stämning oss. Jag har blivit småkär I en annan! Inget har hänt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 712
Senast: Sofar
·
Kropp & Själ När jag var 18 fick jag krupp. Det var oerhört otäckt, jag fick tack och lov hjälp snabbt eftersom min bror ringde 112 (jag fick åka...
2
Svar
22
· Visningar
4 250
Senast: rtf
·
Kropp & Själ Sitter i kö hos 1177 men den är lång. Jag har aldrig haft Uvi så jag har ingen aning om hur det känns. Jag har ont i magen...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ som rubriken säger, hur ska jag träna för att bli smidigare? Jag rider 4 dagar/vecka, springer några dagar/vecka och tränar lättare...
Svar
3
· Visningar
475
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Jag skulle så otroligt gärna vilja göra en förlängning, men frågan är hur det skulle funka med den tjocka, lockiga, röda kalufs jag...
2
Svar
30
· Visningar
5 782
Senast: Annie_92
·
Kropp & Själ I september ska jag starropereras. Linsen sprängs och sugs ut oc ersätts med en ny. ( :crazy: ) Min undran är hur de funkar efteråt...
2
Svar
25
· Visningar
1 846
Senast: MJLee
·
R
Kropp & Själ Obs - barnfria människor alltså :). Ni som har barn har magiska krafter och verkar göra mer på en dag än vad jag gör på en vecka :p...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
10 945
Kropp & Själ Hej alla! Jag behöver tips =) Jag har lust att göra en liten miniresa ett par tre dar eller så och tänkte ta tåget till nån svensk...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 279
Kropp & Själ Blev igår kväll stucken av vad jag tror var en geting:o Stack till i handflatan upp mot fingrarna och reflexmässigt drog jag handen mot...
Svar
11
· Visningar
861
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli galen. Någon som har tips på hur man får händerna att sluta domna bort? Har en misstanke om att det är...
2
Svar
34
· Visningar
2 846
Senast: sassiball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar