Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Dvs kan jag någonsin fövänta mig smärtfrihet med rätt träning/behandling? Så länge som jag red regelbundet så höll sig ryggen någorlunda...
2
Svar
36
· Visningar
1 956
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Känner mig så otroligt ensam med det här problemet. Någon mer bukefalist som bokstavligen lider av IBS? För ni matdagbok eller hur...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 721
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ Okej kära bukefalister, nu behöver jag lite råd, tips, huskurer eller ren trolldom fast:p Mina tidigare löpskor gav mig skavsår i...
2
Svar
39
· Visningar
2 320
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Det small till rejält i mitt ena knä häromdagen när jag reste mej upp från huksittande :nailbiting: Efter lite konsulterande av en...
2
Svar
22
· Visningar
2 269
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Jag vill sluta med omeprazol! Tagit 20 mg dagligen i över 3 år. Den har för många läskiga biverkningar och gör min järnbrist ännu...
2
Svar
36
· Visningar
35 150
Senast: norrsol
·
Kropp & Själ Hej! Jag har sedan två år tillbaka en inledningsvis rygg som bråkar med mig. Fick förmodligen ett akut diskbråk sept 14, träffade...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Nu är det bara några månader kvar till OS! :banana: Måste ju göra en tråd för oss som ser fram emot det! Vad ser ni fram emot? Vilka...
41 42 43
Svar
850
· Visningar
33 224
Kropp & Själ Jag är dessvärre inte särskilt insatt i rubriken. Mor min har länge talat sig varm om att undvika parabener. Jag googlade lite ikväll...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Jag tror inte att en utländsk läkare behöver vara sämre än en svensk. MEN jag tycker helt ärligt att jag som patient ska förstå vad...
13 14 15
Svar
284
· Visningar
18 435
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag har över sommaren försökt att lägga grunden inför kommande träning då jag verkligen vill lägga om livsstilen helt nu och satsa fullt...
Svar
16
· Visningar
1 907
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Ja, hur ofta besöker man vårdcentral för läkarkontakt? Har försökt googla men hittar inget bra. Så, hur ofta är ni på VDC för...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 755
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag vet att flera här på bukett använder sig av menskopp och jag undrar lite hur det fungerar och vilken modell och storlek jag ska ha...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: Katti
·
Kropp & Själ För två veckor sedan gjorde jag slut med min pojkvän/sambo efter 11 månader tillsammans. De sista månaderna insåg jag att det antagligen...
Svar
10
· Visningar
855
Senast: kossankaj
·
Kropp & Själ Finns det någon Bukare som är duktig på Contouring? Vilket kit är det bästa? Ska man ha krämig konsistens eller pudrig? Sitter ni på...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Bonita4
·
Kropp & Själ Har ni hittat någon favorit? Jag har jobbat som en galning hela sommaren så jag har inte hunnit lyssna men tänker göra det på nätet...
2
Svar
39
· Visningar
2 215
Senast: Amk
·
Kropp & Själ Vad kan man göra åt det? Har ni någon mirakelkur eller något annat bra tips? :D Kan man rent av smörja med något? Vad i så fall?
2 3
Svar
49
· Visningar
6 743
Senast: godishanna
·
  • Låst
Kropp & Själ Ett intressant argument som jag ofta får höra är att en företeelse som är vanligare idag än på 1800-talet måste vara bra. Fast är det...
32 33 34
Svar
661
· Visningar
27 118
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Om en dryg vecka åker jag, hund och sambo från Göteborg till rjukan i Norge för att gå på museum och fjällvandra. Är det värt att göra...
Svar
15
· Visningar
1 113
Senast: smokie
·
Kropp & Själ Om någon tror att de vet vem jag så ber jag er var vänlig och håll det tyst. Jag skulle vilja höra från er som är kunniga inom...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
10 010
Kropp & Själ Hej! För bara några dagar sedan så slutade jag med mina minipiller Mini-P. Tanken med detta är att en graviditet är välkommen om det...
Svar
5
· Visningar
2 754
Senast: Bibbi85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama