OS-tråden

Öh, jag tänkte inte hindra dig från att tycka det? Varför skriver du på ett diskussionsforum du inte vill att nån diskuterar med dig?
Var har jag skrivit att jag inte vill att någon ska diskutera med mig? Tycker bara att det är bortkastat för dig att komma med argument mot mitt tyckande, jag tycker vad jag tycker. Sen kan ju du argumentera för ditt tyckande eftersom du får tycka vad du vill.

Hittade en video från hoppdelen från OS i London, med den brittiska kommentatorn. Älskar verkligen hur han pratar om hästarna:D:love:

Såg att det är en svenska med i höjdhoppsfinalen i natt. Någon som vet om hon har medaljchans? Dvs skulle det vara värt att vara vaken och titta?

Och måste undra varför distansen på triatlon är så kort i OS? Borde inte OS vara det längsta/tuffaste?

(Vi har just nu Ironman här i stan och jag bor vid 170km markeringen för cyklingen...)

Såg att det är en svenska med i höjdhoppsfinalen i natt. Någon som vet om hon har medaljchans? Dvs skulle det vara värt att vara vaken och titta?

Hon persade på 194 i kvalet så troligen ingen medaljchans. Det ska dock ha varit plättlätt i första försöket och hon tränas av far och son Holm, så vem vet.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 762
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar