OS-tråden

Nu bytte min OS-kanal till en annan sport. Jag var tvungen att googla för att begripa att det var taekwondo. Det verkar rätt komplicerat. Det är iallafall svårt som insatt tittare att förstå reglerna.

Maxtiden har jag också fattat. Fattade dock inte heller varför hon inte hoppade hindret hon krascha i. Hon som krascha i kombinationen hoppade väl om den?
Ja de andra som ramlat av har hoppat om hindret.

Jag tycker dom är modiga i alla fall. Rida en sån bana på en häst man aldrig suttit på förut. Hästarna ser ju inte helt enkla ut heller, en del som studsar och har sig.

Här i sverige har man lånat bland annat från privatpersoner. De i femkamp lär ju inte behöva gå särskilt högt men däremot vara väldigt bussiga.
Till student VM lånar de också in hästar och där går de 140 i finalen.
Jag tycker de är skitmodiga. Hästarna ser inte jättelättridna ut heller.

Ja de andra som ramlat av har hoppat om hindret.

Jag tycker dom är modiga i alla fall. Rida en sån bana på en häst man aldrig suttit på förut. Hästarna ser ju inte helt enkla ut heller, en del som studsar och har sig.
Jag hade garanterat inte gjort det bättre själv. Många av hästarna ser väldigt heta ut.

Jag hade garanterat inte gjort det bättre själv. Många av hästarna ser väldigt heta ut.
Jag hade inte ens försökt. Så fort hästen hade börjat småstegra hade jag hoppat av och tackat för mig *s*
Jag tycker ingen fulrider direkt. Största problemet verkar vara avstånden. Ingen som sliter eller spöar hästen

Fast hinderna var ju väldigt låga och hästarna verkar ju hur schyssta som helst, trots klumpiga ryttare med noll koll och slitande i munnen.
Ja och? Jag tycker ändå dom är skitmodiga som rider en sån bana på en häst de träffat för 20 minuter sen.
Hindren var låga jämfört med OS-klassen ja. Vi vet inte vilken nivå varken ryttare eller hästar brukar hoppa på.

Ja och? Jag tycker ändå dom är skitmodiga som rider en sån bana på en häst de träffat för 20 minuter sen.
Hindren var låga jämfört med OS-klassen ja. Vi vet inte vilken nivå varken ryttare eller hästar brukar hoppa på.

Var de inte 120? Det kan i princip vilken ryttare och häst som helst kravla sig över. Hästarna såg ganska fina ut tycker jag och gjorde ett fantastiskt jobb med de hopplösa ryttarna. Visst de har fem grenar men jag kan tycka att de borde rida bättre än de sämsta på en lokal ponnytävling.

Var de inte 120? Det kan i princip vilken ryttare och häst som helst kravla sig över. Hästarna såg ganska fina ut tycker jag och gjorde ett fantastiskt jobb med de hopplösa ryttarna. Visst de har fem grenar men jag kan tycka att de borde rida bättre än de sämsta på en lokal ponnytävling.
Fast du, jag har all rätt att tycka att dom är modiga så du kan nog lägga ner den diskussionen med mig. Du får tycka vad du vill, jag skrev bara vad jag tycker.

Fast du, jag har all rätt att tycka att dom är modiga så du kan nog lägga ner den diskussionen med mig. Du får tycka vad du vill, jag skrev bara vad jag tycker.

Öh, jag tänkte inte hindra dig från att tycka det? Varför skriver du på ett diskussionsforum du inte vill att nån diskuterar med dig?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 765
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar