Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja de andra som ramlat av har hoppat om hindret.Maxtiden har jag också fattat. Fattade dock inte heller varför hon inte hoppade hindret hon krascha i. Hon som krascha i kombinationen hoppade väl om den?
Här i sverige har man lånat bland annat från privatpersoner. De i femkamp lär ju inte behöva gå särskilt högt men däremot vara väldigt bussiga.Lånar från vem? Eller var? Hästarna bör ju ligga på ganska lika nivå
Jag tycker de är skitmodiga. Hästarna ser inte jättelättridna ut heller.Här i sverige har man lånat bland annat från privatpersoner. De i femkamp lär ju inte behöva gå särskilt högt men däremot vara väldigt bussiga.
Till student VM lånar de också in hästar och där går de 140 i finalen.
Jag hade garanterat inte gjort det bättre själv. Många av hästarna ser väldigt heta ut.Ja de andra som ramlat av har hoppat om hindret.
Jag tycker dom är modiga i alla fall. Rida en sån bana på en häst man aldrig suttit på förut. Hästarna ser ju inte helt enkla ut heller, en del som studsar och har sig.
Vilken svensk tid börjar den?jag laddar om för OS-FINALEN mellan Sverige och Tyskland i fotboll jag efter den otroligt gastkramande hoppfinalen tidigare idag
Ni säger jag bara en sak : #viskatillRio !!!!
Tom TV3 studion verkar exalterad över Peder& All Ins silvermadaljjag laddar om för OS-FINALEN mellan Sverige och Tyskland i fotboll jag efter den otroligt gastkramande hoppfinalen tidigare idag
Ni säger jag bara en sak : #viskatillRio !!!!
22.20Vilken svensk tid börjar den?
Jag hade inte ens försökt. Så fort hästen hade börjat småstegra hade jag hoppat av och tackat för mig *s*Jag hade garanterat inte gjort det bättre själv. Många av hästarna ser väldigt heta ut.
22.20
På TV3
Jag hade inte ens försökt. Så fort hästen hade börjat småstegra hade jag hoppat av och tackat för mig *s*
Jag tycker ingen fulrider direkt. Största problemet verkar vara avstånden. Ingen som sliter eller spöar hästen
Haha hästen nu.. som en långsam traktor men hoppar snällt från nästan stillastående. Snacka om snäll.Nej precis. Ser helt okej ut med tanke på omständigheterna
Fast hinderna var ju väldigt låga och hästarna verkar ju hur schyssta som helst, trots klumpiga ryttare med noll koll och slitande i munnen.Ja de andra som ramlat av har hoppat om hindret.
Jag tycker dom är modiga i alla fall. Rida en sån bana på en häst man aldrig suttit på förut. Hästarna ser ju inte helt enkla ut heller, en del som studsar och har sig.
Ja och? Jag tycker ändå dom är skitmodiga som rider en sån bana på en häst de träffat för 20 minuter sen.Fast hinderna var ju väldigt låga och hästarna verkar ju hur schyssta som helst, trots klumpiga ryttare med noll koll och slitande i munnen.
Ja och? Jag tycker ändå dom är skitmodiga som rider en sån bana på en häst de träffat för 20 minuter sen.
Hindren var låga jämfört med OS-klassen ja. Vi vet inte vilken nivå varken ryttare eller hästar brukar hoppa på.
Fast du, jag har all rätt att tycka att dom är modiga så du kan nog lägga ner den diskussionen med mig. Du får tycka vad du vill, jag skrev bara vad jag tycker.Var de inte 120? Det kan i princip vilken ryttare och häst som helst kravla sig över. Hästarna såg ganska fina ut tycker jag och gjorde ett fantastiskt jobb med de hopplösa ryttarna. Visst de har fem grenar men jag kan tycka att de borde rida bättre än de sämsta på en lokal ponnytävling.
Fast du, jag har all rätt att tycka att dom är modiga så du kan nog lägga ner den diskussionen med mig. Du får tycka vad du vill, jag skrev bara vad jag tycker.