Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Finns det någon här som haft någon typ av käkledsproblem? Vad har ni fått för diagnos och behandling? Mina käkar har under ett par år...
Svar
10
· Visningar
2 759
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag har gått med i "100 dagar utan socker" som finns på fejjan. Jag är verkligen sockertorsk upp över öronen. Mitt nyårslöfte är att...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
16 356
Senast: Mumfie
·
Kropp & Själ Tror min kropp skulle må bra av det, men hittar ingen instruktör här, kan man träna det hemma och lära sig via youtubevideor eller något? :p
Svar
14
· Visningar
677
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Här hemma försöker vi i största möjliga mån bry oss om djur, människor och natur och köper därför mycket etiskt, ekologiskt, osv...
2
Svar
24
· Visningar
2 398
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Efter att ha läst artikeln funderar jag på hur ni ser på saken? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23327481.ab Personligen...
Svar
5
· Visningar
626
Kropp & Själ Idag när jag var i stallet blev jag biten av någonting otrevligt. Men vad vet jag inte. Inte heller hur jag ska lindra besvären. Bettet...
2 3
Svar
40
· Visningar
11 900
Senast: Lighter
·
Kropp & Själ Såg idag dokumentären The Nightmare, eller ja, första halvtimmen av den. Det kändes som att den handlade om nåt helt annat än...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ En vän räddade min fjällvandring i Norge genom att låna ut sin bil till mig. De kommer inte ta emot någon ekonomisk ersättning och har...
Svar
6
· Visningar
671
Senast: Amha
·
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort: Jag har blivit utfryst på mitt jobb, ffa av en person i arbetsgruppen (4-5 personer som arbetar rätt...
Svar
17
· Visningar
1 272
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Nu har jag väntat så tålmodet är slut för länge, länge sen. Tänker verkligen inte Bassetts ta tillbaka gamla receptet på sina...
2
Svar
21
· Visningar
2 168
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Vad tusan kan det vara? Isande smärta i nyckelbenets fäste. Gör ont när armen är i vissa lägen, tex när jag rätar upp axlarna och drar...
2
Svar
22
· Visningar
2 101
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Hittade en riktigt bra beskrivning av min hud och klistrar in den nedan. Önskar tips om passande hudvårdsserie! Blandad hy...
2
Svar
20
· Visningar
1 497
Senast: macan
·
Kropp & Själ Ja,vilken produkt är bäst?
Svar
0
· Visningar
213
Senast: peace
·
Kropp & Själ Jag avskyr att träna, och framförallt jogga. Men jag har gått upp i vikt och behöver även öka min kondis. Så jag bestämde mig för att...
Svar
14
· Visningar
1 409
Senast: Retro
·
Kropp & Själ Hur kan man bota den förlamande tröttheten? Är konstant energilös och det är jobbigt! Inte får man något gjort heller. Blodprover är...
2
Svar
30
· Visningar
2 564
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Vet att det antagligen är en menlös tråd, att jag antagligen bara får acceptera läget, men stundtals blir jag så otroligt frustrerad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 804
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Nu har jag googlat som en idiot och lyckas inte hitta vad jag söker. :mad: Jag ska åka utomlands nu mot hösten och det är framförallt...
Svar
16
· Visningar
1 498
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag blir galen. En eller två dagar innan jag får mens blir jag sjuk. Förkylningssymptom, med ont och svullen i halsen, feberkänningar...
2
Svar
27
· Visningar
46 700
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Någon här som jobbar som frisör eller nån annan som har tips på hur jag kan få bort hårspraysrester från håret? Jag har väldigt tjockt...
Svar
15
· Visningar
8 932
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ För några år sedan gjorde jag och min kärlek valet att satsa på livet hos honom för att det fanns bättre förutsättningar där när det kom...
2
Svar
30
· Visningar
3 413
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar