Sockeravgiftning, någon som hänger på?

Jag genomgick en ofrivillig sockeravgiftning för två veckor sedan. Låg i fem dagar med 40 graders feber och sen två till med 38 grader, så jag åt typ ingenting under dem dagarna, knappt så jag kunde behålla vatten. Det tog jag som ett start skott för viktminskningen igen, har smakat läsk sen dess och det smakar ju bara bläää. Åt dock lite lördagsgodis tsm med dottern i helgen men sockersuget har inte kommit tillbaka, är jag sugen på något under dagen så trycker jag i mig ett äpple. Och eftersom vi är mitt i renovation av huset så har det blivit en jäkla massa skitmat, så nu ska det dras ner på så mycket som möjligt.

Har testat innan att bara sluta men det brukar bita mig i röven efter ett par veckor så jag är just nu igång med att fasa ut sockret och skitmaten. Och än så länge går det faktiskt väldigt bra tycker jag.

Bra jobbat! Kämpa på!

Under semestern blev det lite för mycket av det goda, så nu kör jag en omgång till! För mig blir det förmodligen 100 dagar till, men om någon vill hoppa på med ett annat mål är det såklart helt okej :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Ifjol var vi några som hoppade på 100 dagar utan socker. Några höll i riktigt länge och bra med hälsoförbättringar som följd. Så jag...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 620
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag är sockerberoende deluxe. Totaltfast helt enkelt. Nu har jag fått möjligheten att få hjälp och stötning med att bryta sockrets makt...
2
Svar
34
· Visningar
2 489
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar