Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej alla! Jag har under ganska lång tid blekt mitt mellanblonda/mörkblonda hår till ljusblont. Nu är jag trot på det och på att slita på...
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Ja, jag har ju en tendens att leva livet som en berg- och dalbana. Det är många tankar kring psykisk ohälsa för min del. Ibland känner...
2
Svar
37
· Visningar
1 943
Senast: FannyN
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Jag går i terapi men min terapeut har semester och kommer inte tillbaka förrän i slutet av augusti. Jag behöver verkligen...
Svar
11
· Visningar
1 126
Senast: ameo
·
Kropp & Själ I veckan fick jag rinexin utskrivet då jag haft ont i bihålorna. På torsdag ska jag ut och flyga plan. Får i vanliga fall riktigt ont i...
Svar
8
· Visningar
4 027
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Nog för att jag alltid har varit trött och behövt vara noga med sömnen men nu är det ju löjligt. Jag kan inte ens sköta mitt jobb...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Här på Buke finns det ju massa folk med massa erfarenheter av livets alla brokiga delar, så jag hoppas kunna få lite olika...
Svar
9
· Visningar
1 377
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Har så in i helvetes ont i min hand. En sena enligt ortopeden. Fått ett nytt handledsstöd att ha tills jag träffar ortopeden om en månad...
Svar
9
· Visningar
7 160
Senast: Angua
·
Kropp & Själ För 3 veckor sedan så fick jag en torrspricka i ena mungipan, och natten efter fick jag en på den andra sidan. Jag brukar aldrig få det...
Svar
9
· Visningar
3 280
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Sent i våras dök det upp konstiga vita fläckar på min hud. De sitter längs käken på båda sidor och hakan, och verkar inte ha något...
Svar
6
· Visningar
552
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Lite långt men snälla håll ut :) Jag kan inte sluta äta alldeles för mycket, det är som att min kropp inte känner någon mättnadskänsla...
Svar
8
· Visningar
2 103
Senast: Katti
·
Kropp & Själ Först och främst en bedjan: Vet ni vem jag är, eller på något sätt får reda på det, snälla, håll det för er själva. Tack. Nu till...
2
Svar
32
· Visningar
2 297
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Är det något ni använder er av? I te eller tar ni kapslar? Känner ni någon lugnande effekt av det? Hur mycket i mg tar ni?
Svar
0
· Visningar
293
Senast: abc
·
Kropp & Själ Idag fick jag helt plötsligt ont i ryggen. Det kom smygandes och när jag kom hem från jobbet kunde jag knappt gå. Jag förstår inte vad...
Svar
8
· Visningar
768
Kropp & Själ Husmorstips någon? Tvättar, torkar o smörjer in med Pevaryl, hjälper bara för stunden.
2
Svar
33
· Visningar
5 329
Senast: Tora
·
Kropp & Själ I vintras fick jag utslag mellan brösten och lite upp på bröstkorgen. De är röda och lite knottriga, kliar inte och gör inte ont. I...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Blev glatt överraskad och hoppfull efter att ha läst följande nyhet! Jag tror absolut inte på att död, krig och tortyr ska lösa hat och...
Svar
17
· Visningar
1 177
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Google i all ära men jag skulle vilja ha lite personliga erfarenheter av nässelutslag. Har du haft det och hur betedde det sig? Hur...
Svar
16
· Visningar
1 795
Senast: MM
·
Kropp & Själ Det låter deppigare än vad det är menat, men vad är DIN mening med livet? Hade en filosofisk diskussion här om dagen och det var...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 219
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Nu måste ni ta och hjälpa mig. Mitt hår lossnar i otroliga mängder och det lilla håret jag har kvar nu är ungefär en fjärdedel av det...
2
Svar
20
· Visningar
16 907
Senast: Mingla78
·
Kropp & Själ Mina vänner vill gå ut nu i helgen och med tanke på allt som hänt i Bayernområdet senaste veckan så känner jag att Nej, jag vågar inte...
2
Svar
31
· Visningar
1 792
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar