Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Hej alla!
Jag har under ganska lång tid blekt mitt mellanblonda/mörkblonda hår till ljusblont.
Nu är jag trot på det och på att slita på...
Kropp & Själ
Anonymt nick. Jag går i terapi men min terapeut har semester och kommer inte tillbaka förrän i slutet av augusti. Jag behöver verkligen...
Kropp & Själ
I veckan fick jag rinexin utskrivet då jag haft ont i bihålorna.
På torsdag ska jag ut och flyga plan. Får i vanliga fall riktigt ont i...
Kropp & Själ
Har så in i helvetes ont i min hand. En sena enligt ortopeden. Fått ett nytt handledsstöd att ha tills jag träffar ortopeden om en månad...
Kropp & Själ
För 3 veckor sedan så fick jag en torrspricka i ena mungipan, och natten efter fick jag en på den andra sidan. Jag brukar aldrig få det...
Kropp & Själ
Blev glatt överraskad och hoppfull efter att ha läst följande nyhet!
Jag tror absolut inte på att död, krig och tortyr ska lösa hat och...
Foder & Strö Eller har man "bara" gjort en screening för er? I en sådan klumpar man ihop. Men den är mest för att se OM det finns en allergi. Gör det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.