Hjälp, mitt hår faller av!!

Askaplaska: Jag tar gärna emot info om vilka produkter du använde. Jag har haft det stressigt sedan 2 år tillbaka då vår dotter föddes och är väldigt stressad fortfarande (inre stress). Försöker tänka på att varva ner och ta det lite lugnare även fast det är svårt. Men jag har aldrig någonsin hört talas om att man kan tappa massor av hår under såhär lång tid (1,5 år) pga stress (barnafödande och hormoner, för lite sömn etc) Under en kort period, ett par månader ja, men såhär länge? Jag tar emot all hjälp jag kan få! Det första jag tänker på när jag vaknar & det sista jag tänker på är mitt hår. :(

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet att det är normalt att tappa hår, men när jag drar fingrarna genom frisyren i duschen har jag händerna fulla med hårstrån - och...
Svar
14
· Visningar
2 427
Senast: Red_Chili
·
Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 223
Senast: Korven
·
Hästvård HJÄLP - "Sårskorpor" under pälsen över stor del av kroppen (på kortisonbeh. häst) Jag har sökt för att hitta liknande trådar men hittar...
Svar
13
· Visningar
6 069

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka