Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hushållsarbetet! Jag känner att jag bara vill dela med mig av mina tankar, jag är garanterat inte ensam om dem. Sambon och jag har...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 319
Kropp & Själ Vi glömmer ibland könsmaktsoordingen, när vi betraktar hur saker är arrangerade i könsmaktsordningen. golit konstaterade just att hans...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 889
Senast: aiquen
·
R
Kropp & Själ Jag och min man ska åka till Valencia en sväng i veckan. Är det någon som har tips att komma med? Gärna extra bra restauranger men allt...
Svar
4
· Visningar
416
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ I ett anfall av optimism så gjorde jag misstaget att köpa ett årskort till ett gym. Jag är så enormt otränad så jag måste göra något...
Svar
12
· Visningar
1 090
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Letar efter en bra deckare att se i sommar. Serie eller film spelar mindre roll. Verkar vara svårt att hitta någon bra jag inte redan...
Svar
1
· Visningar
317
Senast: Spyro192
·
Kropp & Själ Problem med magen har jag väl alltid haft, men nu är det värre än vanligt. Läkarna står rådlösa och muttrar något om IBS. Magen är...
Svar
17
· Visningar
2 472
Kropp & Själ Hej alla irriterade! Dags för ny tråd att vara lite irriterad i :D Just nu är jag irriterad på att jag: 1. Missade dagens...
67 68 69
Svar
1 361
· Visningar
75 732
Senast: MixMax
·
Kropp & Själ Allt blommar förutom jag... Nyser, snuvar, kliar i ögon som är helt rödsprängda, hela halsen kliar inuti så jag håller på att bli tokig...
Svar
10
· Visningar
1 701
Senast: panzy
·
Kropp & Själ Någon kanske jobbar med det, Bukekompetensen är stor. Jag får olika svar både när jag googlar och olika landsting tycks tolka olika och...
2
Svar
38
· Visningar
1 863
Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sedan i lördags och har nu fått vita prickar, jag har ingen feber men bör jag åka till doktorn?
Svar
5
· Visningar
1 820
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag har benämnts som suicid av skolhälsovården som ska försöka hjälpa mig att få en samtalskontakt då de anser att jag behöver mer hjälp...
Svar
18
· Visningar
1 650
Senast: Miljon
·
Kropp & Själ Efter min graviditet har jag fortfarande ont i ländrygg och bäcken. Ligger jag på sidan i sängen för länge för det ont, sitter jag...
Svar
3
· Visningar
658
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva lite råd.. Och tycker att ämnet är lite för känsligt för att prata med bekanta osv. om.. Sedan några veckor tillbaka...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 715
Senast: Egonson_
·
Kropp & Själ Eftersom jag redan hunnit planera ungefär varje timme av resan till island i maj så behöver jag nu satsa på vintersemestern 2016. Min...
2
Svar
20
· Visningar
1 712
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Vi tänkte åka till Lund i slutet på juli och funderar på var som är trevligt att äta. Blir i sådana fall att vi är där från lördag till...
Svar
13
· Visningar
912
Senast: tangens
·
Kropp & Själ Istället för att väcka en gammal tråd väljer jag att skapa en ny. Fick idag svar på en provtagning som visar på att jag lider av...
2
Svar
20
· Visningar
2 931
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ Nån som känner till märket intuition. Sa vara miljömärkt och det man fick höra på sistone om alla mens sydd så tänkte jag att det kanske...
Svar
0
· Visningar
246
Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 474
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag tog ur piercingsmyckena idag (vilket jag annars aldrig gör) när jag provade min nya våtdräkt, har vassa piercingar o va...
Svar
1
· Visningar
690
Kropp & Själ Nu är jag superless på mig själv ännu en gång. Jobbar i vården, 75%. Vantrivs men kämpar på samtidigt som jag kollar efter andra jobb...
Svar
19
· Visningar
2 703
Senast: Pls
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama