Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ De där livesändingar som folk kör med via fb eller olika appar; Är de verkligen lagligt? Känns inte OK enligt PUL, eller?
Svar
8
· Visningar
792
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Obs: jag vill inte ha några historier om folk som dött efter narkos, eller varit nära att göra det. ---- Jag ska göra en snabb...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 302
Kropp & Själ Det känns som att något kryper i rumpan på kvällarna när jag ska sova, kliar som satan. men inte annars. Kan det vara mask? Hur vet man...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 747
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ I november förra året så gjorde jag en galloperation där blåsan och innehållet togs bort genom titthål. Jag har mått jättebra sen dess...
Svar
5
· Visningar
6 317
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag får ont i lång och ringfingrarnas knogar då jag går med stavar. Känns ju helfånigt. Någon som vet om detta är ett vanligt problem...
Svar
13
· Visningar
1 921
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag har bestämt mig för att donera mitt hår för att någon som förlorat håret pga sjukdom ska kunna få en billigare peruk. Så på torsdag...
2
Svar
38
· Visningar
3 680
Senast: nyttnick
·
Kropp & Själ Klantade mig förra måndagen och snubblade, bröt tärningsbenet. På engelska heter min skada cuboid syndrome, litet ben på utsidan av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
29 242
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Någon som har bra film val till när man känner sig nere?
Svar
17
· Visningar
612
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag har blivit akut sugen på att pierca örat och/eller näsan. Är den någon som har gjort det på sommaren? Jag badar inte speciellt...
Svar
13
· Visningar
4 678
Senast: kladdkaka
·
Kropp & Själ Jag har för ca en vecka sedan genomgått en konisering. Ingreppet gick bra, jag hade ytterst lite ont efter och blödde mycket sparsamt i...
Svar
5
· Visningar
6 743
Senast: Melisen
·
Kropp & Själ Såg precis ett program på teve som handlade om djursamlare i UK. Otroligt fascinerande måste jag säga även om man kan fundera över...
Svar
16
· Visningar
1 785
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Nån som vet om man kan bli helt frisk från generaliserat ångestsyndrom? Eller om det är nått man måste lära sig leva med?
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 067
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Hur är det med naproxen och alkohol egentligen? Jag har petat i mig 250 mg naproxen nyligen och skall på middag klockan 18. Kan jag...
Svar
10
· Visningar
72 752
Senast: CillaW
·
R
Kropp & Själ Jag tycker att jag har helt rimliga krav på väska och ändå är det OMÖJLIGT att hitta en som uppfyller mina kriterier :banghead:. Jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 788
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Hörde radionyheterna imorse om att öl från Systembolaget testats och de flesta hade halter av glyfosat i sig. Tänkte att det nog är...
Svar
9
· Visningar
1 137
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Skulle vilja ha tips på läskande drycker( med alkohol) inför sommaren. Öl,vin cider osv. spelar ingen roll. Bara det är gott :d.
2
Svar
33
· Visningar
2 571
Senast: Eloise
·
Kropp & Själ Efter 1 år utan löpning så tänkte jag ta upp det igen. Dammade av min gamla 305 och satte in den i laddaren som kopplas till datorn -...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Behöver en bh som fyller upp lite men som är axelbandslös. Har kupa och istället för att sy in klänningen så fyller jag mer än gärna...
Svar
9
· Visningar
714
Senast: MaRomer
·
Kropp & Själ Under flera år nu har en nära vän isolerat sig och går aldrig ut mer. Alltså lämnar knappt bostaden! Fick ett samtal från vännens...
2
Svar
31
· Visningar
3 923
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag kör inte adblock och sådant. Jag tänker att mycket av internet är gratis genom reklam, men jag önskar att jag kunde filtrera bort...
Svar
8
· Visningar
711
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama