Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag skar mig och fick sy fyra stygn. Sen satte de på någon smal tejp och ovanpå det ett stort plåster. Nu är det dags att byta plåster...
2
Svar
25
· Visningar
2 176
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag vill inte ha en krycka, jag är ute efter en käpp för att hjälpa mig med balansen, den bör kunna förses med brodd till vintern. Idag...
Svar
10
· Visningar
887
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Hjälp! alltså en gång i tiden var jag lite trendigare än vad jag är nu. Efter ett par år då jag växlat mellan...
Svar
4
· Visningar
492
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Era bästa tips på att förbättra självkänslan? Har du haft dålig självkänsla och förbättrat den, berätta om din resa.
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Mazzz
·
Kropp & Själ Är det gott? Någon som testat?
2
Svar
30
· Visningar
2 661
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Kan vi inte ha en tråd där vi kan dela och diskutera viktiga feminist- och jämställdhetsfrågor? Jag känner att iallafall jag behöver...
Svar
1
· Visningar
420
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Lång tråd men bönar om hjälp! Jag har ett problem som är väldigt jobbigt. Jag lider av extremt mycket prestationsångest, men problemet...
2
Svar
31
· Visningar
2 872
Senast: Pls
·
Kropp & Själ Eller geniala huskurer? Jag har dragit på mig en halsinfektion och kommit in i en negativ spiral av rethosta och...
Svar
10
· Visningar
2 603
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Kropp & Själ golit diskuterar gärna omröstningen, resultatet, orsaken, konsekvenserna, fördelar, nackdelar, alla möjliga perspektiv. Utom de...
Svar
2
· Visningar
555
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag börjar bli less på att bli kallad till cellprov för att sen alltid få reda på att jag ska göra ett nytt cellprov, kolposkopi samt...
Svar
4
· Visningar
740
Kropp & Själ :confused::confused:Jag fantiserar mig iväg till ett annat liv hela tiden. Tidigare har jag funderat på att leva i Spanien, flytta till...
2
Svar
32
· Visningar
2 307
R
Kropp & Själ För ca 10 dagar sedan ramlade jag i en rulltrappa och var efter det riktigt mör och blåslagen. Nu innan midsommar började ryggen att...
Svar
13
· Visningar
792
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Någon som kan rekommendera en ekologisk solkräm spf 10-20 till kroppen som inte lämnar en vit hinna på huden? :)
Svar
13
· Visningar
711
Senast: Magiana
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag inleder den nya tråden med min rök som äntligen är färdig! :love: Partnern svetsade det sista idag och nu håller vi på att...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
78 347
Kropp & Själ Nu har jag ätit vegansk mat i drygt 2 veckor. Vegan kommer jag aldrig bli, mg jag har varit lakto - vegetarian (dvs vegetarian som...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 214
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Jag genomgick en skilsmässa för drygt 1 år sen som föregicks av lång tids ångest & misär. På slutet var jag otrogen två gånger vilket...
2
Svar
22
· Visningar
4 052
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Senaste året har jag fått galna mängder mjäll. Jag har känslig hårbotten och får stora sår av alla vanliga schampon jag hittar i...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Jozze
·
Kropp & Själ Finns det något man kan göra för att lindra ? I stället för att knapra smärtstillande. För andra gången på 7 mån har jag fått så ont...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 186
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Jag och min sambo bor i ett superfint sekelskifteshus med ungefär 16 bostadsrättslägenheter i. Det är tyvärr helt galet lyhört och man...
2
Svar
26
· Visningar
13 317
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Våttorka? golit har inte förr än idag uppmärksammat det absurda i ordet. Som att sanningsljuga eller stängöppna. Andra bukefalister som...
2
Svar
36
· Visningar
2 053
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar