Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Har aldrig varit med om detta förut trots att jag drömmer mycket mardrömmar, eller mycket drömmar av alla sorter egentligen.
Vi sover i...
Kropp & Själ
Jag har länge tänkt på det här men jag har aldrig kommit till skott att faktiskt skriva om det. Men nu skulle jag behöva era tankar och...
Kropp & Själ
ja, inte på mig alltså.
Vi ska åka bort i helgen och våra husvakter behandlades för skabb i måndags och tisdags.
Jag är sjukt nojig att...
Kropp & Själ
Min mens är för tillfället utebliven för andra gången på raken, jag har tagit fyra negativa grav.test av två olika märken och jag börjar...
Kropp & Själ
Är det någon som har tips på hur jag kan utföra lättare konditionsträning, typ power walks fast jag har hälsporre? Det gör alltså ont i...
Kropp & Själ
En äldre släkting har precis fått demensdiagnos. Jag har googlat hjälpmedel och fått fram att det finns gps-sändare att stoppa i fickan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.