Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Finns det någon som känner igen det här och kanske kan kasta lite ljus över smärtan jag har nu. Semestertider och inte lätt att få tid...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Madick
·
Kropp & Själ Någon som testat D3 vitamin? Märker ni någon skillnad? Tänker främst under vinterhalvåret.
2
Svar
20
· Visningar
1 142
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Har aldrig varit med om detta förut trots att jag drömmer mycket mardrömmar, eller mycket drömmar av alla sorter egentligen. Vi sover i...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Idag ska jag och min lillasyster åka från Stockholm till Lindesberg. Igår drabbades hon dock av en jobbig vätskebrist som fortfarande...
Svar
14
· Visningar
1 105
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag har länge tänkt på det här men jag har aldrig kommit till skott att faktiskt skriva om det. Men nu skulle jag behöva era tankar och...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 532
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ ja, inte på mig alltså. Vi ska åka bort i helgen och våra husvakter behandlades för skabb i måndags och tisdags. Jag är sjukt nojig att...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Saile
·
Kropp & Själ Ska in till stan kring lunch och måste skaffa nåt för min torra retligt hosta som övergår till slemhosta. Vad brukar ni köpa? Är...
Svar
9
· Visningar
3 596
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Har nån av er tjejer prövat nån "stå o kissa"-tratt?(eller vad jag nu skall kalla det) Känns ju lite trevligt att i vissa miljöer...
2
Svar
39
· Visningar
5 364
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Min mens är för tillfället utebliven för andra gången på raken, jag har tagit fyra negativa grav.test av två olika märken och jag börjar...
Svar
2
· Visningar
353
P
Kropp & Själ Är det någon som har tips på hur jag kan utföra lättare konditionsträning, typ power walks fast jag har hälsporre? Det gör alltså ont i...
Svar
3
· Visningar
263
Kropp & Själ Då 1177 har svikit mig för första gången (fick prata med stressad tant som inte hörde ett ord av vad jag sa, blev något fel med...
Svar
13
· Visningar
4 636
Kropp & Själ Jag skulle behöva lära mig att slappna av, släppa stress osv. Meditation? Andning? Har ni något tips på vad man kan använda sig av på...
Svar
3
· Visningar
496
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Bör jag (läs: kan det vara något så allvarligt att jag måste) vända mig till en gynekolog med följande fråga? Min mens brukar vara...
Svar
10
· Visningar
3 331
Senast: Pls
·
Kropp & Själ En äldre släkting har precis fått demensdiagnos. Jag har googlat hjälpmedel och fått fram att det finns gps-sändare att stoppa i fickan...
Svar
6
· Visningar
623
Senast: trazel
·
Kropp & Själ Tänkte att jag startar en diskussionstråd för oss som har olika former av artrit, för det kan väl inte bara vara jag som dras med det...
Svar
10
· Visningar
657
Senast: bengall
·
Kropp & Själ Jag känner mig som världens tråkigaste person ibland, och med tanke på hur vissa reagerar runt omkring mig ÄR jag tråkig. Jag har...
2 3
Svar
55
· Visningar
8 990
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Börjar bli lite nervös eller hypokondriker och självklart på en fredag eftermiddag. Jag har inte full funktion på mina njurar men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 965
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Hej! Jag undrar om det är någon här som kan ge förslag på snabbtorkade nagellack (i alla möjliga färger) Tack på förhand
2
Svar
32
· Visningar
1 665
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Min ena stortå är typ gulbrun och lite uppluckrad på vissa ställen. Jag kör med Finail ungefär en gång i veckan. Några superbra tips...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Dels i affären o dessutom via skatten. http://www.dn.se/debatt/ekologiskt-jordbruk-har-aldrig-varit-battre-for-miljon/
Svar
2
· Visningar
558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka