Nu glider det här väldigt OT och liknar mer pajkastning än något annat.Grejen är väl den @RedHyuuga att din
kommentar känns väldigt tråkig eftersom transpersoner blir utsatta för våld och övergrepp i väldigt stor utsträckning. Du kanske inte känner till det, men så är det. Så nej det är inget "" eller kul med det du säger för vore det så att män blev 'avskräckta' skulle transpersoner vara jättesäkra när de rör sig i offentliga miljöer. Det är de inte.
Slutligen: jag vet att du hatar när folk märker ord men för din egen skull kan det vara bra att ta till sig om nån är schysst nog att påpeka att uttrycken du använder anses vara föråldrade eller otrevliga. Så, i all välmening: man säger inte att någon har "gjort om sig till tjej/kille".
Tråden handlar om tjejer som kissar som män, ståendes. Jag läste en kommentar på en annan sida om det, tog med den hit och spann vidare på vad en kommentaren innebar. Kanske var fel av mig, borde kanske inte spunnit vidare, men det är lätt att vara efterklok.