Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det här kan vara den konstigaste tråd ni läst. Min son har titt som tätt pratat om att måsar är riktigt läskiga. Jag har aldrig tagit...
Svar
16
· Visningar
1 873
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har aldrig tidigare bott där det funnits så mycket knott som här, och då har jag ändå flyttat runt en del (fast oftast inom en...
2
Svar
27
· Visningar
2 038
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Hej! Skulle behöva tips på kalorisnåla maträtter. Har tänkt börja räkna kalorier men kan väldigt lite om det, är det något man ska...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Om ni känner någon som är nykterist, tycker ni att det är okej att bjuda denne på en dryck med 0.3 % alkohol? 0.5 %? Jag har aldrig i...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 320
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Frågan är känslig. Jag vet inte om jag ska vara orolig. (Och egentligen så är frågan så mycket större, men jag försöker krympa ner det...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 356
Senast: phie
·
Kropp & Själ Har de senaste två timmarna legat i sängen med extrem mensvärk. Har tagit en ipren för två timmar sedan, en till för en halvtimme sedan...
Svar
19
· Visningar
817
Senast: Diana
·
Kropp & Själ Jag har lyckats tappa rösten pga förkylning och hosta. Har någon något tips för att snabbast återfå rösten? Som det är nu finns den...
Svar
14
· Visningar
83 945
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag ska ut och fara i en del olika länder* och det slog mig plötsligt att det där med att ta med sig mediciner kanske inte är helt...
2
Svar
22
· Visningar
5 999
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Gnällvarning! Har en bostadsrätt som kostar mig 4000:- i månaden. Jag klarar inte att bo kvar pga alla trappor och dessutom vantrivs jag...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 494
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Är det någon här som firar Ramadan? Jag tycker så synd om människorna här i Bollnäs - måste vara ännu mycket värre för de som bor längre...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 778
Senast: Albatross
·
Kropp & Själ Jag har svårt att sova nuförtiden:( Vaknar flera gånger per natt...och "tror" då att jag är kissnödig...vilket jag nog också är - lite i...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 675
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag kan inte hitta den gamla tråden som var aktiv i somras så startar härmed en ny. Vinterns löparkläder är undanstuvade och våren är...
103 104 105
Svar
2 085
· Visningar
152 778
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Nu har jag inga barn, men blir nyfiken, idag verkar alla tidningar rapportera om att korv kan orsaka cancer och alla föräldrar som har...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 864
Senast: hagel
·
Kropp & Själ Igår var jag ute på en skogspromenad med hunden. Smorde in ansiktet innan med SPF 50 eftersom jag är känslig. Keps på och så höll jag...
Svar
10
· Visningar
962
Senast: Sissa
·
R
Kropp & Själ Kanske är en totalt dum fråga men då bjuder jag på det! Vilken restaurang ska man gå till om man vill äta riktigt god hummer i...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: bitta
·
Kropp & Själ Sent i går kväll, precis när min sambo och jag skulle gå och lägga oss, så hörde vi helt plötsligt vad som lät som barnskrik. Det lät...
2
Svar
36
· Visningar
3 342
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska börja men jag har som tidigare skrivit om mitt höga blodtryck har börjat jobba med det har börjat att äta mera...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Som rubriken säger vill jag ha tips och råd för man har ju hört skräckhistorier om att henna kan vara farligt men de är väl en annan...
Svar
10
· Visningar
1 550
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Vaknade av att jag var alldeles kallsvettig och tårarna rinnandes utmed kinderna. Hade precis drömt att jag var ute med min far och...
Svar
3
· Visningar
3 429
Senast: Lampan
·
Kropp & Själ Jag har varit ganska förskonad från allergi i många år då jag varit så sjuk att utevistelsen bara har blivit till och från bilen typ. Nu...
2
Svar
20
· Visningar
3 130
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar