Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Har de senaste två timmarna legat i sängen med extrem mensvärk. Har tagit en ipren för två timmar sedan, en till för en halvtimme sedan...
Kropp & Själ
Gnällvarning! Har en bostadsrätt som kostar mig 4000:- i månaden. Jag klarar inte att bo kvar pga alla trappor och dessutom vantrivs jag...
Kropp & Själ
Är det någon här som firar Ramadan? Jag tycker så synd om människorna här i Bollnäs - måste vara ännu mycket värre för de som bor längre...
Kropp & Själ
Jag har svårt att sova nuförtiden:( Vaknar flera gånger per natt...och "tror" då att jag är kissnödig...vilket jag nog också är - lite i...
Kropp & Själ
Hej vet inte hur jag ska börja men jag har som tidigare skrivit om mitt höga blodtryck har börjat jobba med det har börjat att äta mera...
Kropp & Själ
Jag har varit ganska förskonad från allergi i många år då jag varit så sjuk att utevistelsen bara har blivit till och från bilen typ. Nu...
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.