Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Känner mig så rådvill angående en skada jag dragit på mig i armbågen och jag vet inte vad jag ska göra. Just nu är jag på en längre...
Svar
9
· Visningar
2 936
Senast: CillaW
·
  • Låst
Kropp & Själ Nytt år = ny tråd, eller hur? :D Dags för ett nytt år fullt av träning, kost, pepp och råd. Här är alla välkomna, så kliv in i värmen...
100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
111 480
Senast: cili
·
R
Kropp & Själ Jag vill överraska min Hosey med en resa till Genève och en guidad tur på CERN. Jag har själv bott i Genève och har, som idiotisk...
Svar
3
· Visningar
608
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Alltså, hur mycket jag än pratar med läkaren och försöker förstå, försöker läsa på internet om psykossjukdomar osv så förstår jag inte...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 417
Senast: Raderad medlem 6459
·
F
Kropp & Själ Vi är ju några här som biter sönder våra tänder ibland, och ifall man inte tänkt på detta som texten i länken berättar om, så kanske det...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ Lördag morgon...en god kopp kaffe, hoppa ner i sängen igen tillsammans med datorn och leta upp något skoj på tuben. TEDx Talks...
Svar
12
· Visningar
905
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Hur står ni ut? Eller ni vill upp bo så? Hur jag än gör så blir det fel :( Får aldrig ordning här hemma trots miljoner försök. Vet inte...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
14 935
Senast: zaching
·
Kropp & Själ Vilken periodiska fasta ger bäst resultat? Vilken fasta är enklast att hålla i längden? Ni som har provat en eller båda, vad tycker ni ?
2
Svar
21
· Visningar
4 197
Senast: Lampan
·
Kropp & Själ Jag tänkte börja med lchf, och kommer med största sannolikhet få 1000 frågor längs vägen. Har beställt en kokbok och boken...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 274
Kropp & Själ Hej Buke, mitt efterlängtade sällskap fick förhinder och jag har två biljetter till Hedwig and the Angry Inch på Göta Lejon i Stockholm...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ För att inte göra detta till en tung tråd på problemen som återkommande depression och ångest så tänkte jag höra hur man bäst stärker...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: filiduttan
·
Kropp & Själ Jag har världens största i-landsproblem, och det är att min garderob inte stämmer överens med mig. Eller ja, sko-garderoben stämmer...
2
Svar
37
· Visningar
5 895
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Jag behöver få bolla lite tankar och skriva av mig lite, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Jag har haft problem med rygg...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
19 356
Senast: elfi
·
Kropp & Själ Jag behöver verkligen rådgivning. Jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka, så förvirrad och snurrig. Pappa dog i mitten på januari...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 590
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag ska på min kusins konfirmation om några veckor, men har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig! Vill ju inte vara varken över-...
Svar
2
· Visningar
538
Senast: millen
·
Kropp & Själ Jag puttades omkull av en häst förra lördagen. Alltså en vecka sen drygt. Inget dramatiskt, jag hamnade raklång och han var vänlig nog...
Svar
14
· Visningar
1 031
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Ok. Det här tar emot något otroligt att skriva men jag vet varken ut eller in längre. Börjar känna mig smått desperat. Jag funderar...
Svar
9
· Visningar
1 318
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är förkyld och tänkte att det skulle vara bra att göra en nässköljning så det gjorde jag. Eller påbörjade i alla fall, för vattnet...
2
Svar
21
· Visningar
20 249
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Någon som har lite koll på mediciner? Jag har inhandlat både omeprazol och novalucol på apoteket, men hon jag pratade med där verkade...
2
Svar
23
· Visningar
36 710
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Jag funderar på hur "sjuk" man behöver vara för att det ska kännas ok att be om hjälp av psykolog? Jag har aldrig haft kontakt med...
2
Svar
27
· Visningar
3 092
Senast: Kanintant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?