Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Det mesta jag sett av veganer på sociala medier är fanatiska galningar. De tycker att semin är våldtäkt, att landskapet ska hållas öppet...
Kropp & Själ
Jag vill inte vara avundsjuk, men det verkar inte fungera att bara tänka "nu ska jag inte vara avundsjuk".
Ibland funderar jag på om det...
Kropp & Själ
Jag har börjat få ont när jag ligger på sidan, närmare bestämt så får jag ont på sidan av låren/höften (där man är bredast sas). Det är...
Kropp & Själ
Min stackars hy.
jag har alltid haft väldigt fin hy. Sminka mig har jag aldrig förstått vitsen med just för att den är slät, fin och har...
Kropp & Själ
Mamma fyller 60 i år och ska ut på diverse resor som jag inte vill eller har möjlighet att följa med på. Därför har vi beslutat att hon...
Kropp & Själ
Finns det någon tandkräm som är mild i smaken och helt utan mint?
(utöver småbarnstandkrämen "Postis Per")
Någon som lyckats springa på...
Kropp & Själ
Jag har varit dunderförkyld i flera dagar och ska ut och flyga ikväll är tanken. Bara en kort sträcka förvisso, men på vägen hit gjorde...
Kropp & Själ
Någon som tagit Cytotec t ex efter ett missfall eller före ett ingrepp och kan berätta om man får väldigt ont och väldigt kraftig blödning?
Juridik & Ekonomi Är det sant? Måste jag kolla upp. Fantastiskt om det är så.
Såhär är det:
Uppskov vid köp av billigare bostad
Om du köper en billigare...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.