Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Funderar på att göra något nytt, trettioårskrisen kallar :p Funderar på örat men vill inte töja. Den ska bara vara söt och gullig men...
Svar
12
· Visningar
6 973
Senast: kladdkaka
·
Kropp & Själ Det mesta jag sett av veganer på sociala medier är fanatiska galningar. De tycker att semin är våldtäkt, att landskapet ska hållas öppet...
41 42 43
Svar
842
· Visningar
39 192
Senast: Och_Aye
·
Kropp & Själ Free bleeding, det vill säga att avstå från att använda mensskydd, har ju börjat diskuteras på sina håll. Läste en artikel om det där...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
11 022
Senast: Trani
·
Kropp & Själ Jag vill inte vara avundsjuk, men det verkar inte fungera att bara tänka "nu ska jag inte vara avundsjuk". Ibland funderar jag på om det...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 531
Kropp & Själ Kan det vara så att en del människor är mer drabbade av fästingar än andra? Med myggor har jag åtminstone upplevt att det fungerar så...
Svar
19
· Visningar
3 607
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Och jag önskar innerligt att de hade rätt men så är tyvärr inte fallet... :( Hur orkar man kämpa mot en så stor och fullständigt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
13 054
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ Jag har börjat få ont när jag ligger på sidan, närmare bestämt så får jag ont på sidan av låren/höften (där man är bredast sas). Det är...
Svar
13
· Visningar
30 834
Senast: CillaW
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Använder ni faktiskt solkräm? Ja, jo, man borde. Men... :o Jag tror inte jag kladdat med solkräm sedan 80-talet. Kanske på någon resa...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 150
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Min stackars hy. jag har alltid haft väldigt fin hy. Sminka mig har jag aldrig förstått vitsen med just för att den är slät, fin och har...
2
Svar
20
· Visningar
1 919
Kropp & Själ Mamma fyller 60 i år och ska ut på diverse resor som jag inte vill eller har möjlighet att följa med på. Därför har vi beslutat att hon...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Finns det någon tandkräm som är mild i smaken och helt utan mint? (utöver småbarnstandkrämen "Postis Per") Någon som lyckats springa på...
2
Svar
20
· Visningar
10 488
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ Hittade ingen tråd att ansluta till så jag startar en... Funderar allvarligt på att skaffa en crosstrainer och ställa den i uthuset...
2
Svar
22
· Visningar
1 221
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Tillbaka till Buke efter flera års bortavaro ser jag en intressant tråd. För att inte kapa den skapar jag en egen. Jag har problem med...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Det här kanske är en av de konstigare trådstarterna... Men det får ni försöka ha överseende med! Jag har i snart 10 år varit...
Svar
5
· Visningar
1 110
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Är beviljad sjukersättning sedan september 2015, med tanke på att jag inte fått någon ersättning sedan augusti samma år känns det...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag spelar mycket dataspel och behöver nått annat att göra. Funderar på att börja brodera korsstygn igen, problemet är min rygg/nacke...
Svar
8
· Visningar
776
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Jag har varit dunderförkyld i flera dagar och ska ut och flyga ikväll är tanken. Bara en kort sträcka förvisso, men på vägen hit gjorde...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Någon som tagit Cytotec t ex efter ett missfall eller före ett ingrepp och kan berätta om man får väldigt ont och väldigt kraftig blödning?
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 362
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ För knappt en månad sedan fick jag besked om att jag hade cancer i bröstet. Det har givetvis varit chockartat, men jag har hanterat...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 180
Kropp & Själ Som rubriken säger, mitt hår går av. Har alltid haft långt hår och har aldrigt haft några direkta problem, förns nu. Klippte av allt...
Svar
16
· Visningar
23 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar