Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har varit trött, deppig, haft huvudvärk, lite snuva och nysningar, konstig känsla i halsen det sista. Jag har trott att jag håller...
Svar
8
· Visningar
748
Senast: LiZH
·
Kropp & Själ WTF - de senaste gångerna som jag köpt kruksallad har något ljushuvud hällt på torra risgryn. Idag så bet jag i ett risgryn och jag...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 655
Kropp & Själ Någon som har tagit den eller vet något om den? Har fått den utskriven och den verkar ju hur läskig som helst :crazy:
2
Svar
36
· Visningar
16 615
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Sd har kommit med förslaget att beröva brottslingar deras svenska medborgarska. Ett djärvt grepp av ett parti där den kriminalpolitiskte...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ dagens i-landsproblem. Jag kan inte prutta på jobbet. Stört omöjligt (hjälper inte att gå på wc heller) Ni kan ju tänka er hur magen...
2
Svar
27
· Visningar
5 570
Senast: golit
·
Kropp & Själ På senaste tiden har det börjat svida rejält i ögonen när jag gråter. Det är på den nivån att jag inte kan ha ögonen öppna förrän jag...
Svar
7
· Visningar
15 492
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Mina föräldrar har kommit på att de ska göra om hemma och bland annat införskaffa en bäddsoffa och undrade om jag hade några önskemål...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: Bubbla
·
Kropp & Själ Behöver lite råd från er.. Jag och min särbo har varit tillsammans i ca 4 år. Han bor i en hyresrätt och jag bor i en Bostadsrätt (en...
2
Svar
22
· Visningar
2 703
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jaha, så var jag här igen. Ett par hela jeans kvar, ett byxköp är nödvändigt. Såhär ser jag ut: Ingen helt ovanlig form, alltså. Så...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 022
Senast: Buck
·
Kropp & Själ En något privat tråd... men jag är trött på det här :mad::cry: Jag har med alla mina partners (5 st) haft ont vid just införandet vid...
Svar
13
· Visningar
1 414
Senast: Alexis
·
Kropp & Själ Är det nagon som har ett superrecept pa tacokrydda. Var är alldeles för stark och jag kan bara ta sa lite att det inte just smakar...
Svar
12
· Visningar
1 484
Senast: majola
·
Kropp & Själ Del 2 av @Blåbärets populära tråd för några år sedan. Min ena yttre blygdläpp är alltså helt blåsvart! Ser typ ut som att en...
2
Svar
39
· Visningar
7 058
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ Jag har använt menskopp i många år nu, säkerligen 10 år. Jag har varit extremt nöjd fram tills ungefär ett år sedan. Nu har jag ett...
Svar
18
· Visningar
7 066
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Behöver något som gör mig motiverad/pigg men ändå samtidigt gör så att jag känner mindre av min inre stress.
6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 552
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Hej! Jag har i 4-5 dagar haft en molande värk i magen, långt ner till vänster, jag gissar på att det är äggstocken men jag vet ju inte...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ I-landsbekymmer... I en samlingslokal nära mig är det zumba en gång i veckan. Jag har anslutit till gänget av damer. Vi är allt från...
Svar
16
· Visningar
5 792
Senast: TinkerBell
·
Kropp & Själ I morse, runt 07, cyklade jag upp till stallet för att släppa ut hästarna. Jag mådde som vanligt och det var inga konstigheter. Dock när...
Svar
8
· Visningar
1 727
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Mitt balsam är slut och tullen har tagit mitt paket med ny försyning. :down: Jag behöver nytt balsam nu! Finns det något bra balsam att...
Svar
6
· Visningar
2 536
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Joanna, 36, skulle städa – hittades död ... "Nu misstänker polisen att hon kan ha mördats. – Det var så mycket liv i henne, jag förstår...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 253
Senast: fio
·
Kropp & Själ En av världens främsta på en av mina funktionsnedsättningar ska vara huvudtalare på en konferens nästa år och jag har möjlighet att gå...
2
Svar
36
· Visningar
2 716
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar