Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag hittar inte menskoppstråden som fanns här förr, så hoppas det är okej med en ny för min fråga :o Jag har problem med att få menskopp...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Emrox
·
Kropp & Själ min man har en längre tid klagat på smärta kring skuldran på vänster sida. Idag orkade han inte så vi åkte in. Först till egen hälsovård...
2
Svar
30
· Visningar
5 296
Senast: vinkelina
·
Kropp & Själ Jag har tydligen det. Är det skillnad på om de sitter i ryggen vs nacken? Tagit förgivet att de satt i bröstryggen, men tydligen inte :o
Svar
0
· Visningar
710
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja ha era bästa recept på glutenfritt bröd :) Sonen är eventuellt överkänslig mot gluten och det han sörjer mest just nu...
Svar
8
· Visningar
843
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Jag stödjer min tanke uteslutande på egna observationer, så det kan ju vara lokalt. Om man räknar bort de som går med hund, eller barn...
Svar
16
· Visningar
926
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Eller ja, jag går ner massa i vikt utan att jag vet anledningen. Min viktnedgång har varit ganska drastisk, min omgivning har reagerat...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 333
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ Har nu hört från flera håll att det kan ge flera goda egenskaper utav att fasta. Såg en video angående detta som var väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 111
Senast: Trasdocka
·
Kropp & Själ ...eller saker som ger dig orimligt mycket tillfredsställelse eller glädje, vilken väg som :D (spin off på de andra orimliga...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
10 317
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Just det - vad äter ni efter träning?
Svar
0
· Visningar
225
Senast: tott
·
Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
2 077
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Är medlem i en grupp på Facebook där någon idag gjorde ett OT-inlägg om sin sjuka dotter och frågade om råd. Ungen (i 3-4-års åldern)...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 714
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Är det någon som har tips på lugnade preparat på Apoteket som man kan köpa utan recept?
2 3
Svar
56
· Visningar
13 055
Senast: Thess
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja jobba på en del saker hos mig själv, sånt som står i vägen för mig och gör att jag inte uppnår mina mål i livet. Målen...
2
Svar
26
· Visningar
1 781
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag brukar blanda frysta bär och kvarg till frukost, men nu hörde jag någon som sa att de måste kokas först. Stämmer detta? Hur gör ni?
Svar
18
· Visningar
1 868
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Tänkte skapa en speciell tråd för oss med endo. Jag bor vanligtvis i Kalmar men är uppe i Västerås nu för att hälsa på min familj. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 909
Senast: Joelina
·
Kropp & Själ Jag har min pappa på besök ett par dagar och han är en sån här som älskar typisk svensk gammal husmanskost. Idag slutar jag tidigare och...
Svar
10
· Visningar
699
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag har till och från under ungefär två års tid haft en isittande lågintensiv smärta som kommer och går runt området kring mitt högra...
2
Svar
21
· Visningar
28 260
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Jag har ganska nyligen blivit allergisk mot en del mat. Tomater är det mest uppenbara så det har jag uteslutit ur min kost. Upplever att...
2
Svar
28
· Visningar
1 863
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag älskar flowerbomb från Viktor och Rolf. Har den på lager. Nu vill dock en lekkamrat ge mig en parfym och snäll som jag är ska han få...
Svar
16
· Visningar
1 202
Senast: FannyN
·
Kropp & Själ Jag tänker på musikinstrument. Om ni får välja vilket, vad lyssnar ni allra helst på? Vad är det som ger den där speciella känslan i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 988
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar