Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Under ett par veckor har jag haft mer eller mindre ont i innerkanten på revbenen nedanför bröstbenet på vänster sida. Har inte gjort mig...
Kropp & Själ
Min mamma och jag vill vandra en bit av caminon i maj nästa år och jag skulle jättegärna vilja läsa om andras erfarenheter! Jag hittade...
Kropp & Själ
Börjar tillfriska från influensa men igårkväll började hostan från helvetet. Jag får andnöd och det gör så sjukt ont att hosta. Och jag...
Kropp & Själ
Allvetande Buke får svara på frågan ;)
Hur många besök hos tandläkaren är det normalt för en rotfyllning? Det är en kindtand, trodde det...
Kropp & Själ
Vilken kvarg smakar bäst?
Har provat lite olika men tycker de smakar bläh. Den enda jag verkligen gillar är Valio med hallon och blåbär...
Kropp & Själ
Ska på 30-fest med middag i maj och jag behöver nåt att ha på mig. Har noll koll på vart jag ska leta! Vill ha klänning, ingen "blommig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.