Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det kommer nog bli att tillbringa ett par dagar i Norrköping. Mottager gärna tips på vart man bor och äter hyggligt. Och vilka ställen...
Svar
16
· Visningar
1 738
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Läser på Sveriges Radios hemsida om livsmedel som innehåller många bekämpningsmedel - och att det kan finnas så mycket som 22 olika...
2
Svar
32
· Visningar
1 856
Senast: tott
·
Kropp & Själ Under ett par veckor har jag haft mer eller mindre ont i innerkanten på revbenen nedanför bröstbenet på vänster sida. Har inte gjort mig...
Svar
5
· Visningar
10 295
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Hej! Har ett problem sedan en tid tillbaka som jag inte är så stolt över. Det är så att jag väldigt ofta är avundsjuk så att det ofta...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 258
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag började på en ny arbetsplats för ca en månad sen. Allt är super; trevliga kollegor, bra arbetsplats, bra lön, bra arbetstider...
2
Svar
32
· Visningar
6 879
R
  • Låst
Kropp & Själ Ja, har du nåt du stör dig på som du vet att du verkligen inte borde bry dig en sekund om? Jag till exempel stör ihjäl mig på dumma...
99 100 101
Svar
2 019
· Visningar
121 604
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har allt mer börjat fundera på att göra slag i saken och äntligen skaffa de där tatueringarna jag drömt om i uppåt 10 år nu... Men...
Svar
12
· Visningar
3 154
Kropp & Själ Känner att jag bara måste starta en tråd (lite likt Gammelns Maraboutrådar ;)) I morgon släpper Max sina nya vegorätter :love: Vilka...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 814
Senast: Mumfie
·
R
Kropp & Själ Min mamma och jag vill vandra en bit av caminon i maj nästa år och jag skulle jättegärna vilja läsa om andras erfarenheter! Jag hittade...
Svar
2
· Visningar
532
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Börjar tillfriska från influensa men igårkväll började hostan från helvetet. Jag får andnöd och det gör så sjukt ont att hosta. Och jag...
Svar
14
· Visningar
4 116
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Allvetande Buke får svara på frågan ;) Hur många besök hos tandläkaren är det normalt för en rotfyllning? Det är en kindtand, trodde det...
Svar
13
· Visningar
1 100
Kropp & Själ Åkte in akut igår med världens smärtor i magen/ryggen vilket visade sig vara gallstensanfall. Jag ska göra ett ultraljud inom...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 730
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft väldigt torr hud i ansiktet, så den biten är inte så konstig. Men det har avhjälpts tidigare med att smörja in med...
2
Svar
30
· Visningar
2 458
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Vad jag tror är influensa började för fyra dagar sen med plötslig feber. Otrolig smärta i hela kroppen, huvudvärk, illamående, hosta...
Svar
1
· Visningar
312
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Vilken kvarg smakar bäst? Har provat lite olika men tycker de smakar bläh. Den enda jag verkligen gillar är Valio med hallon och blåbär...
2
Svar
20
· Visningar
1 399
Senast: Ravishing
·
  • Låst
Kropp & Själ Den förra tråden börjar bli lite full (pun intended) så jag startar en ny. Jag tänkte överraska särbon med lite gott att äta när han...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
77 559
Senast: Koltrast
·
Kropp & Själ Google har bara bidragit till förvirringen för närvarande. Så därför vänder jag mig till allsmäktiga Buke! Vid vilket/vilka värden...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
22 035
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Om man är lite pollenallergisk men envisas med att ha påskris av björk med gröna blad på hemma, skulle det hjälpa att knipsa bort...
Svar
1
· Visningar
435
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Finns det fler som inte klarar av att ha linser? Jag är närsynt (-1.00 på ena, -2,25 på det andra) och har astigmatism på det ögat som...
Svar
14
· Visningar
2 754
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Ska på 30-fest med middag i maj och jag behöver nåt att ha på mig. Har noll koll på vart jag ska leta! Vill ha klänning, ingen "blommig...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: fickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama