Ni med hypotyreos...

Här har jag fått problem med sköldkörteln, men riktigt diagnos har jag inte fått än. Förstått att det kan dröja? Min har börjat svullna, började i förra veckan och nu är den så stor att det tar emot att andas. Skulle få remiss till annat sjukhus men vet inte hur lång tid det beräknas ta. Men nu förstår jag kanskr varför jag varit så trött senaste tiden.

Här har jag fått problem med sköldkörteln, men riktigt diagnos har jag inte fått än. Förstått att det kan dröja? Min har börjat svullna, började i förra veckan och nu är den så stor att det tar emot att andas. Skulle få remiss till annat sjukhus men vet inte hur lång tid det beräknas ta. Men nu förstår jag kanskr varför jag varit så trött senaste tiden.

Låter inte bra! Se om du kan få någon skillnad genom att anpassa dieten och se till att du får i dig extra tillskott av magnesium och järn. Finns mycket att läsa...

Efter ett halvt liv på levaxin och samma dos senaste typ 12 åren med tämligen stabila värden, så har mina värden fått tuppjuck a la grande så nu laboreras det med dosen för att få fason på dem.

Tydligen kan det bli så utan nån direkt anledning :confused:

Låter inte bra! Se om du kan få någon skillnad genom att anpassa dieten och se till att du får i dig extra tillskott av magnesium och järn. Finns mycket att läsa...
Nej jag blev lite rädd där ett tag men enligt läkaren så ska det ändå vara lugnt, så jag försöker att inte tänka på det och invänta remiss.

Angående att läsa på verkar det finnas massor ja, men jag vet inte riktigt hur jag ska sålla så jag avvaktar lite med det.

Nej jag blev lite rädd där ett tag men enligt läkaren så ska det ändå vara lugnt, så jag försöker att inte tänka på det och invänta remiss.

Angående att läsa på verkar det finnas massor ja, men jag vet inte riktigt hur jag ska sålla så jag avvaktar lite med det.

Jag tycker att Sköldkörtelföreningens hemsida är en bra plats att börja :). Seriöst och lättläst på svenska. Nästa sida att läsa tycker jag är Stop the Thyroid Madness, på engelska alltså. Den är rätt mastig.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 890
Senast: Nominous
·
Övr. Katt Izze är nu inne på sin 3:e antibiotikabehandling mot detta otyg! Försöker ta det hela lite "kort" Fick det bekräftat just före...
Svar
5
· Visningar
5 894
Senast: plymen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama