förlåt för den extremt dåliga texten. Datorn hoppade mellan tangenterna på något sätt.
Ta hand om dig nu
Ta hand om dig nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
awkward boner konstant liksom... :/
Ja, alltså, jag reagerade också på det. Plus att jag nog inte läst ordet "kåt" så många gånger på väldigt länge.Piggt grepp att en kille vänder sig till ett forum med 15000 tjejer för att diskutera:
Han kanske inte hade nått annat ord att beskriva vad han känner? Visste inte att det bara var kvinnor som fick skriva om sina problem här.. Jag är kanske inte så cynisk, det enda jag ser är en person som verkar må dåligt och vara förvirrad över sin situation.
Jag tycker bara att språket känns väldigt off. Hade reagerat likadant om det var en ny kvinnlig användare.
Visste inte att det bara var kvinnor som fick skriva om sina problem här
Fast han skrev ju att han inte är ny, uran snarare nygammal och skapat ett nytt nick. Spelar det någon roll?.
Tja, det är ett bättre val än att t ex vända sig till relationsakuten på flashback.Piggt grepp att en kille vänder sig till ett forum med 15000 tjejer för att diskutera:
Tja, det är ett bättre val än att t ex vända sig till relationsakuten på flashback.
Hur menar du? Vad är det som felas med språkbruket?Mm, och det är ju en garanti för saker. Men skitsamma. Jag reagerade på språkbruket. Jag hade nog, om jag var man, tänkt på hur jag uttryckte mig om jag skulle skriva på ett kvinnodominerat forum.
Japp! Brukar gå in där ibland och läsa trådar högt för sambon, med förställda röster och djup inlevelse. Lite internetteater liksom. Folk är helt vanvettiga där!Det lät vara hög popcorn-varning på den
Hur menar du? Vad är det som felas med språkbruket?