Max nyheter

Jag som jobbar på en konkurrerande snabbmats kedja är superimpad av Max! Snacka om att slå till rätt i tiden! När vi hörde om detta hoppades vi att vår kedja skulle göra en satsning också men icke...

Blir sugen på att pröva Omph och Hallomuiburgaren men är inte så förtjust i stark mat.
Hallomiburgaren är inte stark iaf:)

Varför är halloumiburgaren friterad?! Ordentligt besviken, är det ens gott?

Och ni som testat och ger den tummen upp, har ni ätit mycket halloumiburgare tidigare?

Mvh endast ätit halloumiburgare på "vanliga" restauranger och är därmed lite skeptisk. Speciellt då den är friterad.
Jag har ätit hallomiburgare flera gånger förr, och tycker den från max är godare just för den är friterad :)

Men varför friterad? Förstör inte det hela grejen? :(

Såg för övrigt på deras hemsida att den på vissa restauranger friteras ihop med kyckling, kan ju vara bra att veta för dem som är känsliga för sånt.
Jag tycker inte det förstör, men gillar man inte friterat kanske det kan upplevas så. Jag älskar ju nästan alla former av friterad ost (typ mozzarella sticks och Chili cheese :d).

Blir sugen på att pröva Omph och Hallomuiburgaren men är inte så förtjust i stark mat.
Upplever inte halloumiburgaren som stark över huvudtaget, så den kan du prova :)

Jag tycker inte det förstör, men gillar man inte friterat kanske det kan upplevas så. Jag älskar ju nästan alla former av friterad ost (typ mozzarella sticks och Chili cheese :d).

Ah, det är klart att det blir mer så i smaken. Både mozzarella sticks och chili cheese är ju :d. Det blir inte mycket med en hel friterad burgare då? Är det mycket friterat eller är det ett tunt skal?

Ja, jag inser att jag måste prova den förr eller senare, men ändå.

Ah, det är klart att det blir mer så i smaken. Både mozzarella sticks och chili cheese är ju :d. Det blir inte mycket med en hel friterad burgare då? Är det mycket friterat eller är det ett tunt skal?

Ja, jag inser att jag måste prova den förr eller senare, men ändå.
Ett tunt skal :). Inte speciellt tjockt alls.

Va det inte jalapeno på den? :yuck:
Jalapenosalsa, men den är inte stark över huvudtaget, så de måste använt sig av väldigt milda jalapeno. Burgaren smakar mycket, men inte starkt. Lovar! :)

Upplever inte halloumiburgaren som stark över huvudtaget, så den kan du prova :)
Smakar Halloumi som mozzarella sticks ligger jag risigt till :D Liiiite beroende av de :p

Aha, fick för mig att det va jalapeno på den men det kanske har hittat på själv. Toppen om det vore så!

Jalapenosalsa, men den är inte stark över huvudtaget, så de måste använt sig av väldigt milda jalapeno. Burgaren smakar mycket, men inte starkt. Lovar! :)
Smakar inte det minsta jalapeno iaf, smakar mer ,,, sött.. om den såsen tycker jag =D

Nu har jag mailat etableringschefen på Max och föreslagit att de öppnar en restaurang här i Vetlanda. Vi har 10 mil till närmsta Max och det blir så dyrt att äta där då...
Jag föreslog ett område som växer som handelsområde nu och som även är en genomfart för resande, man kan ju hoppas att de nappar :banana::angel:

Hur är Oumphen i konsistensen? Har testat Oumph från affären och tyckte den var lite svampig... :crazy:
Jag tyckte den var väldigt lik kött. Man får ju inte det sega som finns i kött med i övrigt. Jag gillar inte svamp, men tyckte inte att den var svampig :)

Det var den mesigaste jalapenon jag någonsin ätit. Det smakar bostongurka. Men halloumin i sig är god så jag står ut med bostongurkegucket de kallar jalapenjosalsa.

Jag som alltid beställer exakt samma sak på max, och definitivt inte vegetariskt har nu ätit halloumiburgaren fyra gånger :D
Jag byter brödet för det gillade jag inte. Och en gång när jag var extra hungrig tog jag extra halloumi. :d love it!

Själv är jag helt insnöad på BBQ sandwich, halloumin har jag inte vågat testa då enda gången jag ätit halloumi så tyckte jag det var pest. :yuck: Mexicanaren får också godkänt, men jag gillar den heta såsen med all jalapeño i BBQ:n. :d

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka