Jag gillar inte surströmming heller, trots att många gör det.I övrigt måste jag bara säga att jag är mycket fascinerad över att det finns folk som inte tycker om halloumi. Jag trodde inte det var möjligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar inte surströmming heller, trots att många gör det.I övrigt måste jag bara säga att jag är mycket fascinerad över att det finns folk som inte tycker om halloumi. Jag trodde inte det var möjligt.
Ah, det är klart att det blir mer så i smaken. Både mozzarella sticks och chili cheese är ju . Det blir inte mycket med en hel friterad burgare då? Är det mycket friterat eller är det ett tunt skal?
Ja, jag inser att jag måste prova den förr eller senare, men ändå.
Tack för info, då lät det ju helt klart vettigt!Alltså, halloumin är inte panerad eller doppad i frityrsmet så det blir liksom inte att osten ligger i ett skal utan "skalet" är bara stekyta (friteringsyta).
Jag gillar inte Max alls när det kommer till deras vanliga hamburgare, har oerhört svårt för deras kött. Men nu väljer jag hellre att köra dit och köpa mat eftersom jag är helt jäkla såld på halloumiburgaren! Lätt en ny favorit av snabbmatsburgarna! Får kanske bli en sån till lunch idag.. Heh.
Ingen som provat halloumisalladen?
Jag är inte överdrivet förtjust i halloumi, när dem svalnar blir det för mycket gummikänsla. Men har ändå procent hamburgaren med det, och jag känner inte av att den är friterad. God, men inte stark över huvud taget. Hade nog kunnat ta extra halloumi, då den kändes lite liten/tunn dock
Jodå jag kan äta det men det är inte något som får mig att hoppa upp och ner av glädje. Går det så väljer jag gärna bort det.