Max nyheter

Ah, det är klart att det blir mer så i smaken. Både mozzarella sticks och chili cheese är ju :d. Det blir inte mycket med en hel friterad burgare då? Är det mycket friterat eller är det ett tunt skal?

Ja, jag inser att jag måste prova den förr eller senare, men ändå.

Alltså, halloumin är inte panerad eller doppad i frityrsmet så det blir liksom inte att osten ligger i ett skal utan "skalet" är bara stekyta (friteringsyta:D).

Jag gillar inte Max alls när det kommer till deras vanliga hamburgare, har oerhört svårt för deras kött. Men nu väljer jag hellre att köra dit och köpa mat eftersom jag är helt jäkla såld på halloumiburgaren! Lätt en ny favorit av snabbmatsburgarna! Får kanske bli en sån till lunch idag.. Heh. :idea:

Alltså, halloumin är inte panerad eller doppad i frityrsmet så det blir liksom inte att osten ligger i ett skal utan "skalet" är bara stekyta (friteringsyta:D).

Jag gillar inte Max alls när det kommer till deras vanliga hamburgare, har oerhört svårt för deras kött. Men nu väljer jag hellre att köra dit och köpa mat eftersom jag är helt jäkla såld på halloumiburgaren! Lätt en ny favorit av snabbmatsburgarna! Får kanske bli en sån till lunch idag.. Heh. :idea:
Tack för info, då lät det ju helt klart vettigt! :D

Jag är inte överdrivet förtjust i halloumi, när dem svalnar blir det för mycket gummikänsla. Men har ändå procent hamburgaren med det, och jag känner inte av att den är friterad. God, men inte stark över huvud taget. Hade nog kunnat ta extra halloumi, då den kändes lite liten/tunn dock :)

Jag är inte överdrivet förtjust i halloumi, när dem svalnar blir det för mycket gummikänsla. Men har ändå procent hamburgaren med det, och jag känner inte av att den är friterad. God, men inte stark över huvud taget. Hade nog kunnat ta extra halloumi, då den kändes lite liten/tunn dock :)

Ja det är ju ingen större skillnad på friterad och stekt i mycket olja iom ingen panering :). Jag tycker också att den borde varit tjockare.

Provat halloumiburgaren med dubbel ost och det blev helt klart mer mättande, men även kladdigare och jobbigare att äta :rofl: nu har jag provat den två gånger och den sista gången smakade den mer av jalapeno men på ett bra sätt! (Äter aldrig sånt annars)

Åh, halloumi. <3
Dock inte hunnit smaka på burgaren ännu :'c Men det är den jag är mest sugen på!

Älskar f.ö att Max har satsat stort på vego nu.

Åt halloumiburgaren förra helgen - tumme upp!
Hade dock varit ännu godare med någon rolig dressing istället för majonnäs, även om det fungerade.

Jag gillar också verkligen halloumiburgaren! Hat provat oumphen också, men tyckte nästan konsistensen var för köttig... så jag håller mig nog helst till halloumiburgaren. Kvar att testa är bönburgaren.

Nu har jag testat även BBQ Sandwichen med oumph. Härreguuuuuud vad den var GOD :love: ! Min första erfarenhet av oumph och jag blev sanslöst glatt överraskad!! Burgaren jag fick var riktigt het också, så så näsan började rinna lite :D !

Alla tummar upp för den, ännu ett supergott vegetarianskt/veganskt snabbmatsalternativ :up: !

Jag har testat halloumiburgaren men blev lite besviken. :( För lite halloumi och osten smakade för lite. Dock hade vi väldigt bråttom och tvååringen var med = inte den mest rofyllda ätsituationen. Kanske uppskattar jag den mer om jag får äta lite mer ifred. :D

Tycke inte heller halloumiburgaren var någon hit alls. Jättetunn halloumi, burgarem var torr och hade ingen smak av halloumi? Var ju mest bröd....

Äntligen fick jag en chans att äta på Max! Provade oumph-burgaren. Jag tog bort jalapeñon och löken eftersom jag är en tråkig jävel och då var den sjukt god :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka