Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
but who's counting?(tre veckor och en dag kvar till jag är i Sverige och kan äta en!!)
but who's counting?
Kan relatera!Bored nolifer in the desert
Bönburgaren men jag hade velat ha ett annat bröd, gillar inte briochebrödet.
Åh herregud jag drömmer om halloumiburgaren. Satan i gatan vad gott det låter! Har ingen Max-restaurang på flera mils avstånd dock så får vänta in ett bra tillfälle
Vi brukar göra halloumiburgare hemma ibland. Det är inte riktigt samma sak som MAX burgare, men båda är ju väldigt gott. MAX burgare är lite tunnare också än vad burgarna vi gör hemma brukar vara.Och ni som testat och ger den tummen upp, har ni ätit mycket halloumiburgare tidigare?
Men varför friterad? Förstör inte det hela grejen?Vi brukar göra halloumiburgare hemma ibland. Det är inte riktigt samma sak som MAX burgare, men båda är ju väldigt gott. MAX burgare är lite tunnare också än vad burgarna vi gör hemma brukar vara.
Som förälder till en vegetarian så tycker jag att detta är jättekul. Det finns en tydlig satsning från Max sida på kunder som väljer bort kött. Sortimentet känns genomtänk.