Max nyheter

Jag har provat Crispy Mexican och tyckte den var god men lite för stark. Vill gärna prova halloumiburgaren :)

Jag provade crispy mexican igår. Helt godkänd, men det tog nästan emot lite att beställa nåt annat än deras vanliga veg-burgare som jag alltid älskat :D
Får se vad det blir nästa gång :d

Jag har ätit Oumphburgaren två gånger, första mkt bra!!! Därför tog jag den igen igår, inte lika bra, pyttelite Oumph på :( Kommer ta någon av de andra två nästa gång. Troligtvis Halloumi.

Jag har testat den mexikanska (vad den nu heter). Helt okej. Ser fram emot att testa halloumiburgaren!

Men alltså vet inte vad som ska kunna toppa GREENMÅL MED FRISCOBRÖD. Aaah dör av bara tanken. SÅ GOTT!!!

(tre veckor och en dag kvar till jag är i Sverige och kan äta en!!)

Åh herregud jag drömmer om halloumiburgaren. Satan i gatan vad gott det låter! Har ingen Max-restaurang på flera mils avstånd dock så får vänta in ett bra tillfälle ;)

Jag hissar halloumiburgaren ( :love: ) och även crispy mexican :up:! Nästa gång ska jag testa oumph!sandwichen :)!!

/köttälskaren som letar goda vegetariska snabbmatsalternativ :D

Blir max idag med mamma! Vet inte om jag ska våga testa Oumphen... eller köra på det säkra kortet crispy mexican igen...

Som förälder till en vegetarian så tycker jag att detta är jättekul. Det finns en tydlig satsning från Max sida på kunder som väljer bort kött. Sortimentet känns genomtänk.

Varför är halloumiburgaren friterad?! Ordentligt besviken, är det ens gott?

Och ni som testat och ger den tummen upp, har ni ätit mycket halloumiburgare tidigare?

Mvh endast ätit halloumiburgare på "vanliga" restauranger och är därmed lite skeptisk. Speciellt då den är friterad.

Halloumiburgaren är riktigt mums! :up: Sambon testade Oumph-burgaren senast, och jag smakade lite. Väldigt stark men väldigt god ändå. :up:

Och ni som testat och ger den tummen upp, har ni ätit mycket halloumiburgare tidigare?
Vi brukar göra halloumiburgare hemma ibland. Det är inte riktigt samma sak som MAX burgare, men båda är ju väldigt gott. MAX burgare är lite tunnare också än vad burgarna vi gör hemma brukar vara.

Vi brukar göra halloumiburgare hemma ibland. Det är inte riktigt samma sak som MAX burgare, men båda är ju väldigt gott. MAX burgare är lite tunnare också än vad burgarna vi gör hemma brukar vara.
Men varför friterad? Förstör inte det hela grejen? :(

Såg för övrigt på deras hemsida att den på vissa restauranger friteras ihop med kyckling, kan ju vara bra att veta för dem som är känsliga för sånt.

Som förälder till en vegetarian så tycker jag att detta är jättekul. Det finns en tydlig satsning från Max sida på kunder som väljer bort kött. Sortimentet känns genomtänk.

Jag som jobbar på en konkurrerande snabbmats kedja är superimpad av Max! Snacka om att slå till rätt i tiden! När vi hörde om detta hoppades vi att vår kedja skulle göra en satsning också men icke...

Blir sugen på att pröva Omph och Hallomuiburgaren men är inte så förtjust i stark mat.

Har hunnit prova den mexicanska och hallomiburgaren flera gånger nu=)
Och de är goda båda två, båda slår den gamla vanliga vegburgaren enligt mig, då dessa nya inte känns lika feta, och har mer smak!! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka