Max nyheter

Jag är också så himla peppad och all cred till Max för att de vågar. Tyvärr (eller kanske lyckligtvis) bor jag sju mil från Max och har inte anledning att åka dit så ofta.

Mitt kök har recenserat dem och jag är sååå sugen på att testa, men jag tänker inte svänga in och köpa en om jag inte är hungrig, så nyfiken är jag inte. :p

Jag testade halloumiburgaren härom dagen. Valde den utan jalapeno och då var den lite torr så jag ska be om någon annan dressing nästa gång.

Åh vad roligt! Jag har inte alls följt det där men har känt lite "näääee" över deras tidigare vegburgare. Jag brukar ofta välja vegetariskt när jag äter ute men inte på max.

Första att testa blir nog bönburgaren men ska be om lite mindre jalapeño efter att ha läst här :)

För varje notis för den här tråden blir jag bara mer och mer sugen... :d Får göra mig nåt ärende i någon Max-stad snart... :idea:

Jag tycker att det är tråkigt att det ska vara så himla "spicy" jämt. Det är liksom bara gren-burgaren som inte innehåller typ jalapeno eller liknande, men jag får väll göra specialbeställning när jag provar på :)

Jag tycker att det är tråkigt att det ska vara så himla "spicy" jämt. Det är liksom bara gren-burgaren som inte innehåller typ jalapeno eller liknande, men jag får väll göra specialbeställning när jag provar på :)

Jag tänker precis samma sak. Klart man kan specialbeställa, men ännu bättre vore om de bara kunde skippa hettan från början nån gång!

Jag har lyckats hålla mig från att testa än, men är gode sugen. Snart så. Spicy mexican låter riktigt smaskig.

Nu har jag provat! Var ute och åt lunch med ett par kompisar, så vi tog en burgare var.
Jag tog halloumiburgaren (utan jalapeño) och den var :love::up: Enda minuset var att halloumin var lite för tunn, för såna som jag som älskar halloumi.
Ena kompisen tog den med oumph och gav den klart godkänt, med litet minus för enorma jalapeñobitar,
Den andra tog spicy mexican och även den fick godkänt med god marginal

Så... Även halloumiälskaren här känner sig peppad att testa de andra :D

Blev himla nyfiken på den där crispy mexican efter att ha läst här och sen kollat på max hemsida. Får se när jag får chansen att prova.

Crispy Mexican får en HISS av mig!
Kunde varit lite mer dressing på men det varierar ju alltid beroende på vem som gjort burgaren.
Plus för att den inte var för stark och för att bönburgaren var saftig och inte torr.
Den är 100 gånger bättre än McDonalds torra bönburgare.

Min halloumiburgare var dränkt i dressing, vilket var lite synd för den tog över smaken helt och hållet, men jag är ändå nöjd och kan definitivt tänka mig att äta fler.

Nästa gång tror jag att det får bli en Crispy Mexican - fast jag är i och för sig väldigt nyfiken på Oumph-burgaren eftersom jag inte har testat Oumph tidigare.

Nu har jag testat Oumphen, svängde förbi på väg till jobbet och åt den när jag kom fram så det var ju inte helt nygjort, men jäklar vad mycket sås det var på min! Den var god men jag förstår de som tycker den blir för stark. Helt klart godkänd konsistens, jag har aldrig ätit oumph tidigare men tycker den var helt ok. :d

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka