Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag trivs rätt bra som glasögonorm, men som förmån på jobbet kan jag till exempel göra en ögonoperation med bruttolöneavdrag. Jag har...
2
Svar
35
· Visningar
4 312
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Jag tänker för mycket. Analyserar allt. Vilket gör att jag tappar bort att gå på känsla, intuition. Tips på hur man kan koppla bort det?
2
Svar
22
· Visningar
2 281
Senast: gulan
·
Kropp & Själ På bröllopstorget är det inte mycket drag, så provar här :D Jag ska precis beställa tärnklänningar men kan bara inte välja om de ska...
Svar
12
· Visningar
1 844
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ Ja jag lånade rubriken :angel: Var inne på Body shop idag och blev (nästan handgripligen) nertryckt i en stol för hudanalys, vilket...
2
Svar
29
· Visningar
2 727
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag har en bekant vars nära anhörig sannolikt ligger för döden, de sitter nu och vakar. Vad jag tycker är lite konstigt är att droppet...
Svar
11
· Visningar
3 838
Senast: Lona
·
Kropp & Själ Så efter att nyligen äntligen kommit tillbaka till hästarna och ridningen har jag nu blivit utbränd. Har nedsatt stresstolerans...
Svar
9
· Visningar
1 860
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Dottern har tagit hål i öronen (vanliga i snibben) hos en piercare (tack för att frågan varit uppe på detta forum, hade jag inte läst om...
2
Svar
25
· Visningar
19 482
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Har äntligen gått till frisör som karvat fram en fin frilla på mig igen. Den är rak, ganska uppklippt, långa längder och lugg och ska...
2
Svar
28
· Visningar
2 243
Senast: Koltrast
·
Kropp & Själ Hjälp Stjärnis rensa skafferiet! Jag har rensat skafferiet och hittar mat som jag har fått när jag beställt färdiga matkassar men som...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 488
Kropp & Själ Ja, jag vet att jag är tjatig och inte alltid lever som jag lär, men jag rekommenderar verkligen alla som inte sett Sockerfilmen att...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
13 663
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Talande att telefonen ville rätta "aptit" till "sprit" i rubriken? :D Jag är riktigt jäkla sjuk. Influensa med allt vad det innebär i...
2
Svar
26
· Visningar
1 639
Senast: Mammas
·
Kropp & Själ Hur mycket betyder det sociala för sociala människor ? Om man som ett par bor tillsammans och den ena avskyr att träffa människor i...
2
Svar
29
· Visningar
2 233
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Det är såhär att ungefär var 3:e gång jag har min mens så är den vanlig första veckan vanlig. sen när den egentligen ska ta slut så blir...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Det håller på och dunkar i mitt öra, det gör det ibland men sällan. Vet någon vad det kan bero på och hur man blir av med det? Är inte...
Svar
0
· Visningar
1 396
Kropp & Själ kan tillägga att jag försökt ringa läkare, men finns aldrig lediga tider. Orkar inte med akuten, får i alla fall bara...
2
Svar
37
· Visningar
3 315
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej! Jag är en person som har väldigt svårt att hitta inspiration och motivation att göra saker. Jag har massor med saker jag vill göra...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ I är det tredje dagen med konstiga och väldigt jobbiga symptom. Jag har grotesk huvudvärk som knappt går att lindra, magont, gaser...
2
Svar
36
· Visningar
6 568
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Kan man ha en ätstörning med insikt? Dvs ena stunden hålla med andra om att man är underviktig, men i andra stunder göra allt för att...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: chaosgirl
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Hemligt nick av uppenbar anledning... Jag har diskuterat med min pojkvän som envist hävdar att de flesta kvinnor älskar det.( för att...
Svar
16
· Visningar
1 932
R
Kropp & Själ Ja, alltså, jag har en flaska jag vill öppna men äger ingen kapsylöppnare. Orkar inte masa mig till affären och inga grannar hemma på...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
30 723
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar