Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ 2018 blir det stopp för rökning på uteserveringar, utanför entréer till lokaler som allmänheten har tillträde till, på hållplatser...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 137
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Kräkts sedan i söndags och då så gott som allt jag äter. Har testat kräm (funkat bäst) - glass (funkat bra men igår behöll jag inte...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
22 591
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ För ca 23 år sen separerade jag från min dåvarande pojkvän. En konfliktfylld separation där han bråkade om allt eftersom det var jag som...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag och min man är bjudna hem till några kompisar om ett par veckor. Vi frågade om vi fick ta med hunden. Det var inte ok eftersom det...
Svar
10
· Visningar
949
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ De verkar ju köra en raid där de startar sådana program nu. Någon som har erfarenhet och vet hur mycket kostnaden för att hoppa på en...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ okej jag behöver lite råd här nu. Känsliga kan lämna tråden ;) Jag har haft en hemorrojd som har varit synlig i flera år, ibland är den...
Svar
3
· Visningar
2 023
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Kan man göra något åt det? Har det i länd och bröstrygg, antagligen sviter efter alla gånger man farit av hästryggen. Är sned i axlarna...
2
Svar
27
· Visningar
3 218
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Tog prover i fredags och fick reda på att jag ligger lågt i d-vitamin och b12. Så nu ska jag tillskotta! Men nyfiken som jag är, är...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ 154 Flyktiingar, Dandeyrd får säkert minst lika många....
Svar
14
· Visningar
752
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Tyskland har gjort det, Braslien, Australien, så vad hindrar oss? Fytta huvdstaden. Om man flyttar allt till Ånge blir det massor av...
Svar
11
· Visningar
685
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ För några dagar sedan svimmade jag i samband med fysisk ansträngning. Har haft en extremt stressig tid på jobbet med dålig sömn under ca...
2
Svar
20
· Visningar
1 976
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ genpoolen behagar befinna sig i Japan och han som skriver golits inlägg tänker sig ett besök. genpoolen har lite fullt upp med att räkna...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: golit
·
Kropp & Själ Hej alla =) Är det någon mer här som ska åka Tjejvasan? Eller kanske något annat av loppen? Eller som kanske kommer att befinna sig i...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: wippi
·
Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenhet av låga blodvärden? Vad berodde det på isf och vad gjordes åt det? Jag är ung och relativt frisk...
2
Svar
29
· Visningar
3 473
Senast: lomuxx
·
Kropp & Själ Jag är ingen överviktig qvinna. Har dock, vad jag anser, några bonus-kilon till följd av att jag ääälskar sötsaker. Sedan jag passerade...
Svar
4
· Visningar
1 041
Kropp & Själ Ännu en mattråd från mig, men igår när vi hade vänner över (och bjöd på Hasselbackspotatis, haha) så fick vi en slow cooker. Verkar ju...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Jag är så jävla sugen på Hasselbackspotatis. Men, sen står det still. Vad fasen ska jag servera till? Eller ja, helt enkelt - jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 752
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Kropp & Själ I ett aktuellt nummer av tidskriften "Dagens Medicin" (som är ett slags nyhetstidning för personal inom sjukvården) beskrivs att man i...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 943
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Eftersom min läkare frågan mig vad jag tror att min yrsel kan bero på och jag inte har en aning så frågar jag bukeoraklet! Jag har...
2
Svar
39
· Visningar
4 720
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Var på en konsultation ikväll för att diskutera hur min röda näsa kan bli mindre röd. Har två små ytliga blodkärl på näsan, och den är...
Svar
2
· Visningar
1 169
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern