Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har under hösten haft lite av en livskris. Inte så lite heller kanske. Jag har en stressnivå som heter duga, men jag är väl medveten...
Svar
17
· Visningar
1 355
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Godmorgon alla fantastiska bukefalister! Jag har legat vaken nu under natten till och från och malt lite tankar. Jag känner att jag...
Svar
16
· Visningar
1 536
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har fått ett märke på huden. Först trodde jag att det var ett helt vanligt blåmärke, men det är oförändrat till färg och form sedan...
Svar
8
· Visningar
1 129
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Är det nån här som tar D-vitamin? I vilken form och i vilken styrka? Jag har kikat lite på Holistic D3 vitamin, men vet inte riktigt...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 649
Senast: netia
·
Kropp & Själ Under graviditeten och ett halvår efter hade jag så grymt ont i ryggen, eller egentligen höfterna i första hand. Gick till en...
Svar
9
· Visningar
817
Senast: Madick
·
Kropp & Själ Som är avregistrerade i Sverige? Kan avregistrerade preparat finnas kvar men på licens?
Svar
4
· Visningar
650
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva öka muskelstyrkan i mina armar (biceps och triceps?!) men p g a min fibromyalgi tål händerna i princip ingen...
Svar
12
· Visningar
663
Senast: Minett
·
Kropp & Själ Vet att endast läkare kan hjälpa mig, och jag har en tid till ortoped om ett par veckor men jag är så himla nervös över att han ska säga...
Svar
7
· Visningar
2 824
Senast: clovergirl
·
Kropp & Själ Någon som testat den? Funkar den?
Svar
7
· Visningar
935
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Sen nyår har jag haft 3 blåsor i munnen. Eller om det är en återkommande, den/de sitter på exakt samma ställe varje gång. Gör inte ont...
Svar
1
· Visningar
1 919
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Om man har långt till sjukhuset men inte tillhör kommunen sjukhuset är i, hur gör man om man inte vågar vara hemma men ändå inte får...
2
Svar
20
· Visningar
1 315
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ jag drog två 20 liters vattendunkar till hagen i förmiddags. när jag vred runt samtidigt som jag böjde mig under staketet så small det...
2
Svar
24
· Visningar
2 375
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag önskar mig lite boktips, söker böcker som är lättsamma och glada men som inte går ut på att hitta den rätta. Jag vill inte ha sorg...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 421
Kropp & Själ Jag har aldrig haft en normal arbetstid, alltså regelbundna eller något som liknar kontorstid. Jag har inte heller djur, barn eller bor...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 543
Kropp & Själ Sedan jag började ta medicin för min reumatism(i somras) har jag börjat tappa ofantliga mängder hår! Har visserligen alltid haft lätt...
Svar
11
· Visningar
976
Senast: Amha
·
Kropp & Själ I sommar åker hela familjen iväg på en weekend i fästingtätt område. Varken vuxna eller barn är vaccinerade mot TBE och vi bor inte i...
Svar
14
· Visningar
782
Senast: FiaM
·
Kropp & Själ Har haft regelbunden mens så länge jag kan minnas, och aldrig någonsin haft någon typ av blödning mellan menstruationerna. Men så igår...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
41 032
Senast: chio
·
Kropp & Själ Hoppas någon med erfarenhet kan ta sig tid att svara, för jag har slut på idéer. Blev sjukskriven från utbildning 2014, vilket inte...
2
Svar
28
· Visningar
1 707
Senast: Kijona
·
Kropp & Själ Efter att ha tagit mig igenom ännu en helg full av oförklarad gråt, ilska, hopplöshetskänslor och ångest till följd av min PMS har jag...
Svar
7
· Visningar
811
Senast: Haemoglobin
·
Kropp & Själ Ok nu blir det privat, men....Jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag har pratat med gynekologer men bara fått höra att allt är...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 216
Senast: CillaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.