Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ På S (dit jag egentligen hör sen flera år^^ men jag är mest här ju) har de en tråd som heter "bäst idag" eller nåt liknande och jag...
2
Svar
26
· Visningar
1 594
Senast: Trasdocka
·
Kropp & Själ Fler än jag som alltid mår illa på morgonen, fram till lunch och ibland fram till middag? Det komplexa i situationen är att jag behöver...
2
Svar
24
· Visningar
22 668
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Det är visserligen hästrelaterat men ännu mer Cilla-relaterat och de flesta jag känner eller "känner" hänger här så jag hoppas tråden...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 441
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ vakna i morse av att hela värden snurrade när jag steg upp. Testade febern men den visa bara 0,5 graders ökning. Frukost hjälpte inte...
2
Svar
21
· Visningar
9 262
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har haft problem ett tag med att jag lätt blir yr när jag ställer mig upp hastigt och känner mig i princip jämt illamående... men nu...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
20 357
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Äckelvarning för känsliga ;) Jag har tillbringat natten på toaletten där det bokstavligen runnit ur mig som vatten... Försökte få i mig...
Svar
6
· Visningar
831
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag är vilse i optikerdjungeln... Jag behöver sannolikt nya glasögon. Så långt är allt tydligt. Men sen då? Det finns ju sjuttioelva...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: morris
·
Kropp & Själ Min pappa får återkommande gikt i sin stortå. Han äter medicin för det, men det verkar ju ofta komma tillbaka. Vad mer kan man göra för...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ Eller - NÄR FÖRSVINNER HELVETET? Ni som har erfarenhet av hormonspiral - hur lång tid brukar det ta från insättning till att mensen...
Svar
9
· Visningar
2 283
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Första helgen i mars åker jag och sambon till Berlin över en långhelg, torsdag till söndag. Bor centralt nära Berliner Dom. Har ni tips...
Svar
14
· Visningar
834
Senast: warg
·
Kropp & Själ I mitten på december fick jag någon form av förkylningsliknande infektion. Den första veckan var jag väldigt dålig, hög feber, kunde...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hoppas ngn kan ge tips på hur jag ska göra för jag börjar få lite panikkänsla här. :cry: Var i Österrike förra veckan vilket slutade...
Svar
3
· Visningar
1 427
Senast: Blueberry
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Läkare vill neka dyr vård till rökare eftersom de anser att skadorna pga rökning är självförvållade...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 898
Kropp & Själ Jag orkar inte göra ett anonymt nick, så ni som känner mig IRL läser på egen risk :D (risk för att endast kunna tänka på min fisse när...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
18 700
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag har upptäckt ett mönster. Varje gång som jag har PMS blir jag också rädd, för allt! När jag inte har PMS har jag inte några problem...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har fått tipset att testa med nyponpulver för lederna. Dock är det rätt dyrt dom små förpackningarna man köper till människa...
Svar
19
· Visningar
2 629
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Har på senare tid fått ont i ena axeln och armbågen och har luskat fram att det delvis beror på min sovställning. Älskar att sova på...
Svar
3
· Visningar
1 723
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har ett jättestort problem. Jag är livrädd för att ta beslut. Jag har ingen aning om hur man gör. Inte små oviktiga beslut. Men dom...
2
Svar
38
· Visningar
2 746
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Det diskuteras ju sjukvård på längden och tvären här så jag tänkte ta upp en sak som jag funderat på. Varför är mediciner vid vissa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 924
Kropp & Själ Kära vänner, det kan vara så att jag har en 30-årskris*. Eller så är det bara time for change. Mitt hår är cirka 100% dödstråkigt...
2
Svar
27
· Visningar
3 696
Senast: Silkisif
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.