Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Fler än jag som alltid mår illa på morgonen, fram till lunch och ibland fram till middag?
Det komplexa i situationen är att jag behöver...
Kropp & Själ
Jag har haft problem ett tag med att jag lätt blir yr när jag ställer mig upp hastigt och känner mig i princip jämt illamående... men nu...
Kropp & Själ
Äckelvarning för känsliga ;)
Jag har tillbringat natten på toaletten där det bokstavligen runnit ur mig som vatten... Försökte få i mig...
Kropp & Själ
Min pappa får återkommande gikt i sin stortå. Han äter medicin för det, men det verkar ju ofta komma tillbaka.
Vad mer kan man göra för...
Kropp & Själ
Första helgen i mars åker jag och sambon till Berlin över en långhelg, torsdag till söndag. Bor centralt nära Berliner Dom. Har ni tips...
Kropp & Själ
Jag har upptäckt ett mönster. Varje gång som jag har PMS blir jag också rädd, för allt!
När jag inte har PMS har jag inte några problem...
Kropp & Själ
Jag har ett jättestort problem. Jag är livrädd för att ta beslut. Jag har ingen aning om hur man gör. Inte små oviktiga beslut. Men dom...
Hundavel & Ras Jo, den jag kände var väldigt atletisk i kroppen men den lät ju inte som hundar med normal nos. Jag har ingen aning om åt vilket håll...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.