Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Så var det dags för en svacka. Den började svagt i december, men sedan har det ökat för att försvinna lite innan nyår och för att smälla...
Svar
17
· Visningar
920
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Jag har ingen diagnos på endometrios, men för några år sedan gick jag på kontroller av cystor och dom misstänkte då att det var...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Med 10 miljoner ur partikassan. http://expo.se/2016/kinnuen-rattegangen--en-studie-i-rutten-partikultur_7011.html
Svar
3
· Visningar
503
Senast: golit
·
Kropp & Själ Igår kväll berättade en vän att hans tonårsdotter har blivit utsatt för våldtäkt. Våldtäktsmannen, som är gripen, hade mängder av porr...
14 15 16
Svar
318
· Visningar
21 837
Senast: golit
·
Kropp & Själ Jag vill höra vad ni säger om detta. Jag träffade min läkare häromdagen som ville att jag slutar med gluten. För några år sedan tog jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 502
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Har sen drygt tre år tillbaka jätteproblem med sömnen. Tar flera timmar att somna trots att jag känner mig helt slut, sen sover jag en...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 106
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Vill verkligen ut och springa idag (har möjlighet att göra det i dagsljus, vilket verkligen inte händer varje dag såhär års...), men...
Svar
1
· Visningar
374
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Ofta när jag är förkyld blir jag också dålig i magen. Någon mer än jag? Vad beror det på? Allt (urk :wtf:) äckligt snor som rinner ner i...
Svar
2
· Visningar
3 806
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Jag vet, ni är inga läkare och jag ber er inte heller att ställa någon diagnos, men någon kanske ändå har något tips på hur jag ska bli...
2
Svar
34
· Visningar
9 953
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns massa mattrådar. Men jag ville starta en till... Nu vill jag bara få massa inspiration. Så släng hej vilt in vad...
Svar
0
· Visningar
362
Kropp & Själ Jag Är Så Ledsen Just Nu. Jag träffade en kille för ett halvår sen och jag blev väldigt kär i honom direkt och kände att han var rätt...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
10 289
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag har bestämt för mig att jag har läst att hjärtproblem, även oupptäckta, kan ge psykiska besvär. Men nu hittar jag inget. Någon som...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Nu känner jag mig mer än lovligt korkad. Köpte härom dagen rakblad till min Gillettehyvel, bladet ligger i en liten förpackning som...
Svar
1
· Visningar
1 481
Senast: olivettino
·
Kropp & Själ Hejsan! Ikväll hände en konstig grej med mitt ena knä som också hänt förut, blir lite svårt att förklara men ska försöka, hoppas ni...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag är grymt sugen på att träna, men har sedan ett par månader tillbaka en inflammation som inte försvinner och värk/stelhet som kommer...
Svar
6
· Visningar
7 724
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Har haft ett himla strul med tänderna senaste året (17 tandläkarbesök). Som om inte det vore tillräckligt har jag här i veckan åkt på en...
2
Svar
27
· Visningar
17 203
Kropp & Själ Lite tips om hemmavård tack. Jag har ett ganska stort födelsemärke (lite mindre än en handflata) som börjat klia för några dagar sen. I...
Svar
10
· Visningar
842
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Min pappa dog tidigt igår. Det var en stor chock för oss alla, helt oväntat. Vi pratade i telefon kvällen innan. Mina föräldrar bor i...
Svar
14
· Visningar
1 293
Senast: myzzan
·
Kropp & Själ Delade hotellrum med avkomman natten som var. Det har vi inte gjort på oerhört många år. Jag har över huvud inte sovit med någon annan...
2
Svar
23
· Visningar
2 242
Senast: Tass
·
Kropp & Själ Finns det någon god protein bar som inte innehåller sötningsmedel (stevia är okej, resten tål jag inte) och som inte har massa...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025