Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Så var det dags för en svacka. Den började svagt i december, men sedan har det ökat för att försvinna lite innan nyår och för att smälla...
Kropp & Själ
Jag vill höra vad ni säger om detta.
Jag träffade min läkare häromdagen som ville att jag slutar med gluten. För några år sedan tog jag...
Kropp & Själ
Ofta när jag är förkyld blir jag också dålig i magen. Någon mer än jag? Vad beror det på? Allt (urk :wtf:) äckligt snor som rinner ner i...
Kropp & Själ
Jag vet, ni är inga läkare och jag ber er inte heller att ställa någon diagnos, men någon kanske ändå har något tips på hur jag ska bli...
Kropp & Själ
Jag är grymt sugen på att träna, men har sedan ett par månader tillbaka en inflammation som inte försvinner och värk/stelhet som kommer...
Kropp & Själ
Har haft ett himla strul med tänderna senaste året (17 tandläkarbesök). Som om inte det vore tillräckligt har jag här i veckan åkt på en...
Kropp & Själ
Lite tips om hemmavård tack. Jag har ett ganska stort födelsemärke (lite mindre än en handflata) som börjat klia för några dagar sen. I...
Kropp & Själ Jag använder påse till micron, jätte smidigt. Tvättar koppen med tvål + vatten under veckan sen avslutar med att köra den i påsen inför...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.