Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har blivit gravid och först blev jag glad..
Sedan kom tvivlen.
Jag vet inte hur sjutton jag ska kunna ta hand om ett barn och hålla...
Kropp & Själ
jahapp vänder mig till alla kloka bukefolk. har varit med om en bilolycka och blivit påkörd bakifrån med resultatet jäkligt ont i nacke...
Kropp & Själ
Jag ser då och då mön som sitter rejält brett med benen på tåget. Idag blev jag nästan intryckt då en storvuxen karl satte sig ner.
När...
Kropp & Själ
Hoppla. Jag skall förlänga ögonfransarna på måndag, för första gången. Har rätt ljusa ögonfransar själv, måste jag färga dom innan? Bara...
Kropp & Själ
Någon som kan bolla lite? Borde man kolla upp det eller kan det vara så enkelt som spänningshuvudvärk? Migrän?
Börjar alltid med värk i...
Kropp & Själ
Ibland när jag rider får jag lite ont i knäna, framförallt det högra. Igår när jag cyklade kändes det som att det var lite löst, som att...
Kropp & Själ Jag använder påse till micron, jätte smidigt. Tvättar koppen med tvål + vatten under veckan sen avslutar med att köra den i påsen inför...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.