Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jaha, så har mitt fyrtionde levnadsår inletts och hittills kan jag sammanfatta mitt liv med att "det bidde ingenting". Det blev aldrig...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
23 097
Senast: Thomasine
·
Kropp & Själ Inspirerad och djupt imponerad av @ztsu som trots stor rädsla var till gyn har jag börjat fundera mer på att ta tag i min egen rädsla...
2
Svar
24
· Visningar
2 819
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Har normalt en temp på 36.5 eller lägre. Känner mig lite småfebrig med vallningar.. Hur många grader över brukar ni ligga på för...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
14 455
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Livet känns rätt så trist nu när det ständigt är skola, plugg och sedan hem och sitta vid datorn på repeat. Har planer på att gå ut...
Svar
7
· Visningar
770
Kropp & Själ Ja, hur många timmar per natt sover ni egentligen? Börjar känna mig sjukt onormal. Eller något :p Jag sover nämligen kring 5-7 h/natt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 825
Senast: megasus
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag har blivit gravid och först blev jag glad.. Sedan kom tvivlen. Jag vet inte hur sjutton jag ska kunna ta hand om ett barn och hålla...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
32 710
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag var hos en kiropraktor då jag fick ett rejält ryggskott som kändes att någon stack mig i ryggen med en kniv, så fort jag rörde mig...
Svar
8
· Visningar
713
Kropp & Själ Jag är rejält mörkhårig i vanliga fall, och har nyss gjort en ombre. Frisören sa att jag var extremt svårblekt, vi lät det sitta...
Svar
5
· Visningar
10 735
Senast: Blimblom
·
Kropp & Själ Lite då och då ser jag reklam och deals gällande "fettfrysning". Är det något som verkligen fungerar? :confused: Någon som har provat...
2
Svar
28
· Visningar
3 336
Senast: fio
·
Kropp & Själ jahapp vänder mig till alla kloka bukefolk. har varit med om en bilolycka och blivit påkörd bakifrån med resultatet jäkligt ont i nacke...
Svar
15
· Visningar
6 770
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ Jag ser då och då mön som sitter rejält brett med benen på tåget. Idag blev jag nästan intryckt då en storvuxen karl satte sig ner. När...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
10 224
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Hoppla. Jag skall förlänga ögonfransarna på måndag, för första gången. Har rätt ljusa ögonfransar själv, måste jag färga dom innan? Bara...
2
Svar
22
· Visningar
4 803
Kropp & Själ Finns det fler här som har extremt känsliga smaklökar? Jag har ju insett att jag aldrig fått "vuxensmak", jag har inte lärt mig...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 399
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ För er som inte redan listat ut det efter alla mina små livskriser på det här forumet genom åren så har jag vissa svagheter i min...
Svar
16
· Visningar
1 622
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Någon som kan bolla lite? Borde man kolla upp det eller kan det vara så enkelt som spänningshuvudvärk? Migrän? Börjar alltid med värk i...
Svar
13
· Visningar
954
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Ibland när jag rider får jag lite ont i knäna, framförallt det högra. Igår när jag cyklade kändes det som att det var lite löst, som att...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Jag har de senaste veckorna varit väldigt torr och irriterad i näsan, varje gång jag snyter mig kommer det blod. Och det har känts...
Svar
6
· Visningar
8 079
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött på mitt hår! Det är av modellen som blir statiskt så fort det inte är blött ute typ (min häst är dessutom...
18 19 20
Svar
389
· Visningar
66 005
Senast: Skogstokig
·
Kropp & Själ Jag har alltid hävdat att gps är för fegisar och att köra vilse är bonusutflykt. Jag har egentligen bra lokalsinne men den sätts helt...
Svar
14
· Visningar
824
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Hallå! Ni på buke kan ju allt! Jag ogillar skarpt att shoppa kläder, alltid gjort och kanske ännu mer pga mina ben och kroppsstorlek...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024
  • Menskopp

Hund, Katt, Andra Djur