Fast om man GÅNG på GÅNG blir nekad vård på grund utav att man inte har feber så kanske man börjar ifrågasätta? Alltså visst, jag är inte sjukvårdskunniga men jag börjar ju ana att någonting är "fel" när det aldrig spelar någon roll vad man har för symptom, har jag inte 38 grader i temp får jag ingen vård! Nu gav jag bara två exempel jag kom ihåg nu, men när läkare till och med har sagt åt mig att jag vid vissa tillfällen mer eller mindre SKA ha feber trotts att jag inte kommer upp i temp blir jag fundersam. Det är liksom "ja, det låter ju som du har det här, men du har ju inte feber så då är du antagligen inte sjuk" som stör mig. Feber verkar vara det enda symptom som har någon egentlig verkan hos den sjukvård jag varit i kontakt med.
Fast frågan är väl om det funnits någon behandling som kunnat bota det du beskriver.
Jag är tydligen en supermänniska som inte kan få en enda sjukdom utan konstant är frisk och kry, har aldrig i mitt liv blivit påverkad av ett virus eller matförgiftning (som enligt 1177 kan vara orsaker till feber)...