Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag vill verkligen börja med yoga. Jag tror det skulle vara jättebra för mig, vid sidan om min vanliga triathlonträning. Jag är stel och...
Kropp & Själ
Jag har mer eller mindre halkat in i uppstarten av en liten ekologisk butik i en liten ort där jag bor. Det är roligt och spännande, men...
Kropp & Själ
Dags för en ny tråd full av träning, kost, pepp, råd och krya-på-dig-hälsningar till våra sjuklingar. Nya personer är varmt välkomna in...
Kropp & Själ
Jag har ju inte någon adhd diagnos men har ändå fått Ritalin nu för att öka effekten av Voxra som jag nyligen börjat ta. Det som gör mig...
Kropp & Själ
Jag har tappat lusten att leva. Det är inte roligt. Jag har tröttnat på mig själv, men det är ju svårt att dumpa sig själv? Psyk hjälper...
Kropp & Själ
Den här tråden blir lite märklig för jag kan villig erkänna att jag inte kan alla detaljer. Även om jag försökt förhöra mig så gott jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.