Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I sensommras/höstas mådde jag otroligt dåligt, jag låg verkligen helt på botten,och jag såg ingen utväg alls,det var bara mörker flera...
2
Svar
22
· Visningar
1 924
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Kanske någon annan ser en lösning jag missat? Det har i alla fall varit ett tufft halvår, först blev min hund allvarligt sjuk med en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 570
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag vill verkligen börja med yoga. Jag tror det skulle vara jättebra för mig, vid sidan om min vanliga triathlonträning. Jag är stel och...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: lambero
·
Kropp & Själ I måndags blev jag påkörd av en bil, blev en slitning då föraren avvek från platsen, varken jag eller vittnen hann se reg. nr. Vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 691
Senast: yennork
·
Kropp & Själ Om man vill få en utredning gjord gällande ens mentala tillstånd, vart vänder man sig då? Vårdcentralen? Har i många år känt att jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 593
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag är en olycksfågel. Sånt är mitt liv. Allt som oftast har jag rätt bra med oflyt. Jag är så van vid det att jag ständigt är beredd...
Svar
4
· Visningar
757
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Många verkar i dag lida av stress. Vad finns det egentligen för olika reaktioner på svår stress? Hur påverkar det den stressade...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 178
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Hej! Jag tänkte kika lite här om någon har lust att dela med sig av tips och erfarenheter kring magkatarr? Vad brukar du äta/inte äta...
Svar
9
· Visningar
5 474
Senast: Akela
·
Kropp & Själ Nytt år, ny tråd :) För dig som vill gå ner i vikt, gå upp i vikt, hålla vikten eller bara tycker om att hänga i tråden ;)
92 93 94
Svar
1 868
· Visningar
106 755
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Jag och min sambo ska köpa en säng. I dagsläget sover vi i hans 120 säng, storleken är inget problem egentligen och den passar bra i...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 812
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Nu har jag fått kalla fötter, efter nyår skulle jag gå och prata med en psykolog, men tydligen finns bara en kurator. Jag har bara...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 925
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag har mer eller mindre halkat in i uppstarten av en liten ekologisk butik i en liten ort där jag bor. Det är roligt och spännande, men...
2
Svar
28
· Visningar
2 087
Senast: Badger
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd full av träning, kost, pepp, råd och krya-på-dig-hälsningar till våra sjuklingar. Nya personer är varmt välkomna in...
61 62 63
Svar
1 250
· Visningar
59 950
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Jag har ju inte någon adhd diagnos men har ändå fått Ritalin nu för att öka effekten av Voxra som jag nyligen börjat ta. Det som gör mig...
2
Svar
27
· Visningar
2 485
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har tappat lusten att leva. Det är inte roligt. Jag har tröttnat på mig själv, men det är ju svårt att dumpa sig själv? Psyk hjälper...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 643
Kropp & Själ Som ung vuxen gick jag aldrig till tandläkaren, men så småningom började jag gå hos en tandläkare som var bra. Enligt honom själv var...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 144
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Lång story kort så var jag med om en bilolycka igår. Bilen voltade runt några gånger och jag slog i huvudet rejält ett antal gånger så...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
14 113
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag har en rent ut sagt jävlig tandvärk - i en tand som dessutom är rotfylld. Hoppas på att klara mig till på måndag och försöka få en...
Svar
11
· Visningar
3 911
Kropp & Själ Den här tråden blir lite märklig för jag kan villig erkänna att jag inte kan alla detaljer. Även om jag försökt förhöra mig så gott jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 408
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Annandag jul är ju en cover på judagen, så varför inte fira den ordentligt. Lägg upp din favoritcover:
Svar
19
· Visningar
917

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka