Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon som har receptet på den? Eller ja, ett som är omarbetat för vanliga dödliga går nästan bättre.
Svar
0
· Visningar
439
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Jag funderar på att öka min sminklåda med smink för contouring. Mest kommer detta att användas till fest, tror inte att jag kommer att...
Svar
6
· Visningar
4 982
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ Min sambo har, sedan han var liten egentligen, haft mer eller mindre ont i framförallt sitt ena knä. Han var hos läkare som yngre (i...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 471
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Sen jag slutade rida så känns det som att jag bara sitter hemma i lägenheten... Jag behöver alltså en hobby! Sambon har slalom...
2
Svar
38
· Visningar
8 016
Kropp & Själ Jag har tagit p-piller i ungefär två månader och en gyn sa att jag bara behöver ha mens två ggr per år om jag vill, så jag har inte haft...
Svar
0
· Visningar
1 072
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Vill nog mest skriva av mig lite. Känner mig lite uppgiven och ledsen. För ca 6 veckor sedan ramlade jag i skogen. På något sätt...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 244
Kropp & Själ Jag har träffat en psykolog ett antal gånger och gjort tester för huruvida mina problem kan härledas till en diagnos eller inte. Förra...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 643
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Har/ska börja jobba natt och de dagar jag gått bredvid nu har jag trotts ylle sockor blivit så jäkla kall om fötterna då jag ska sova...
2
Svar
27
· Visningar
3 305
Kropp & Själ Min mamma har haft en vårta i ansiktet i typ 30 år, den sitter bredvid näsan. Nu har den börjat klia och svida, hon beskriver att det...
Svar
4
· Visningar
1 254
Senast: Lampan
·
Kropp & Själ Kära allvetande Buke-orakel... När jag köpte min säng (resårbotten) för en 8 år sen så blev den en "grad" för hård (pga att jag den...
2
Svar
29
· Visningar
7 794
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Vad är din insats i frontlinjen? Firar du vegetariskt? Får barnen klappar redan innan Kalle Anka? Sover du över julottan? Samlas ni...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 338
Senast: Retro
·
Kropp & Själ Ja jag vet hur det låter, men det är inte lika komiskt som man kan tro. Vintern är här och man blir torr om fingrar, läppar och fötter...
Svar
9
· Visningar
838
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ Hur många solningar behövs innan man ser en synlig skillnad,händer det något på en solning? Hur länge per gång solar man? Hur ofta solar...
Svar
1
· Visningar
488
Kropp & Själ eller armar för den delen.. ? Åker jag med min häst till veterinären så tar veterinären fram ultraljudet för att se hur senor m.m. ser...
2
Svar
32
· Visningar
2 298
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Nu kan väl eg bara en läkare svara på detta, men har varit på vc och får ingen att lyssna på mig. :( Är så satans trött jämt, skulle...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 028
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Gjorde illa ljumsken på ridningen idag, sträckte mig eller nått med nått muskelfäste. Vet inte så noga. Ont gör det i alla fall. Ska...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej, är det någon här som fått bra hjälp av psykolog? Hur lång tid tog det i så fall innan det kändes bättre? Jag har provat att gå 3...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 648
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har inte så mycket tid och lust för storkok och matlådor så till lunch på jobbet äter jag oftast tortellini med en färdig kelda-sås...
2
Svar
28
· Visningar
4 026
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag efterlyser folk med erfarenhet av psykisk ohälsa med skadebeteende, personlig erfarenhet eller som anhörig spelar ingen roll (själv...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: minisss
·
Kropp & Själ Hej nu har jag inte haft min mens på ett år. Jag tar inga Hormoner då dem får mig att må dåligt och vill helst inte ta dem om jag måste...
Svar
10
· Visningar
910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka