Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ VARNING lång tråd. Men måste skriva av mig. Jag har gått upp mycket i vikt nu under hösten. Jag är kraftigare byggd men har aldrig fått...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 109
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har fått en bild i huvudet, en där jag åker längdskidor och har hunden i ett midjebälte och sonen i en pulka som sitter fast i samma...
Svar
8
· Visningar
974
Kropp & Själ Vad säger bukefalisterna om aktivitetsarmband? Det var ju stora hypen förra året - funkar det fortfarande? Är det något att ha? Jag har...
Svar
12
· Visningar
2 009
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag behöver lite inspiration. Knäck är självskrivet. Men har de senaste dagarna slängt ihop, Rocky road, Kaffekola, Apelsinkola och...
Svar
19
· Visningar
1 722
R
Kropp & Själ Alla ni som använt eller använder menskoppar - titta hit! Jag ska köpa in ett tjugotal menskoppar som ska delas ut till tonårsflickor i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 802
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Påväg till, på och påväg hem från gymmet blev jag idag flera gånger tutad på, vinkad på och utstirrad av folk jag inte har en aning om...
Svar
8
· Visningar
1 783
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Jag borde verkligen använda tandtråd, men förutom att det är lite jobbigt att dra en tråd mellan tänderna, så tycker jag det är väldigt...
Svar
18
· Visningar
2 128
Senast: Cilva
·
Kropp & Själ För första gången i mitt 29-åriga liv har jag tappat rösten! Det är inte så att jag bara är lite hes,utan rösten är verkligen borta...
Svar
4
· Visningar
3 588
Senast: ameo
·
Kropp & Själ I Norge talar man om att ge Finland en fjälltopp på hundraårsdagen, nästa år. Finlands högsta topp ligger på samma berg, men toppen i...
2
Svar
23
· Visningar
1 238
Kropp & Själ Ok... fick just reda på att jag är oplanerat gravid. Och det är med blandade känslor jag tar emot det. Känslomässigt tänker jag " vad...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
18 959
Senast: besq
·
Kropp & Själ Nu vänder jag mig främst till er som tappat i vikt och sedan stannat utan att gå upp igen. Hur har ni gjort? Har det varit en evig...
Svar
11
· Visningar
1 620
Kropp & Själ Antagligen mest en terapitråd från min sida utan egentlig mening. Jag har sedan ca ett år tillbaka hjälpt en utländsk kvinna att...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 399
Kropp & Själ Det gäller inte mig utan en kompis som jag pratar med just nu. Började med förkylning för 2 v sedan, med huvudvärk och tandvärk som...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Nytt nick då jag inte vill bli igenkänd men jag vet att Buke är fantastiskt på att peppa och ge råd. Jag har tappat stinget och tycker...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 256
Senast: Molnet
·
Kropp & Själ Jag hade inte en tanke på att fråga personen som skulle göra anmälan om vad som händer efter, och undrar såklart därför. Visst kan jag...
Svar
4
· Visningar
1 622
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Är lite nyfiken om det finns fler här som drabbats av utmattningssyndrom? Jag känner att det vore skönt att bolla lite med andra som är...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 740
Kropp & Själ Japp, nu behöver jag läkarbuke. ;) Jag flög av en häst för en månad sen och slog i högerhanden rätt ordentligt. Handen fungerade dock...
2
Svar
28
· Visningar
6 499
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Såg i en annan tråd att det finns ett pessar vid namn Caya och blev väldigt intresserad av detta. Men google har inte gjort mig nöjd...
Svar
3
· Visningar
4 797
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Jag har sen ca 2,5 vecka börjat med Concerta igen. Jag började med lägsta dosen 18 mg. Inga biverkningar alls. Så i fredags fick jag ett...
Svar
18
· Visningar
10 264
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Blev opererad akut i magen för ungefär två månader sedan. Man fick då göra ett snitt på ca 25 cm tvärs över magen från höftben till...
Svar
6
· Visningar
7 113
Senast: Ciindy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur