Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
VARNING lång tråd. Men måste skriva av mig.
Jag har gått upp mycket i vikt nu under hösten. Jag är kraftigare byggd men har aldrig fått...
Kropp & Själ
Jag har fått en bild i huvudet, en där jag åker längdskidor och har hunden i ett midjebälte och sonen i en pulka som sitter fast i samma...
Kropp & Själ
Vad säger bukefalisterna om aktivitetsarmband?
Det var ju stora hypen förra året - funkar det fortfarande? Är det något att ha?
Jag har...
Kropp & Själ
Alla ni som använt eller använder menskoppar - titta hit! Jag ska köpa in ett tjugotal menskoppar som ska delas ut till tonårsflickor i...
Kropp & Själ
Jag borde verkligen använda tandtråd, men förutom att det är lite jobbigt att dra en tråd mellan tänderna, så tycker jag det är väldigt...
Kropp & Själ
Är lite nyfiken om det finns fler här som drabbats av utmattningssyndrom? Jag känner att det vore skönt att bolla lite med andra som är...
Kropp & Själ
Jag har sen ca 2,5 vecka börjat med Concerta igen. Jag började med lägsta dosen 18 mg. Inga biverkningar alls. Så i fredags fick jag ett...
Kropp & Själ Du tycker inte att det är lite knepigt att "lyfta frågan kring personlig integritet" genom att skriva helt irrelevant information om en...
Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Hästmänniskan Många hästar på ridskola mår inte bra av att hanteras av olika personer som bemöter dem olika och har olika förväntningar på dem. En del...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.