Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej jag har blivit allt tröttare i dag kunde jag knappt hålla mina ögon öppna.Sover bra som jag ska proverna som jag tog för ett tag...
Svar
10
· Visningar
822
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Någon som använt det? Det får massa bra poäng överallt, men det funkar kasst för mig. Mitt problem är att det släpper från nageln...
Svar
2
· Visningar
549
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Känner mig lite rådvill då min vanliga gyn har semesterstängt och motsvarigheten till ungdomsmottagningen inte har några tider förrän i...
2
Svar
39
· Visningar
5 311
Kropp & Själ Någon som använder sådana? Min man problem med ömhet i området mellan tår och hålfot, och naprapaten rekommenderade att han kunde prova...
Svar
1
· Visningar
936
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Någon som använder det? Vad är för- och nackdelarna, och har det ändrat tex din motion? Jag behöver en knuff för att ta tag i mig...
Svar
13
· Visningar
1 391
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Förr köpte jag en jättebra ansiktskräm mot kyla från yves rocher men jag kan inte hitta den längre. Kanske har de slutat med den? Jag...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Bästa tips för att läka en spricka i mungipan? Jag har testat "Försvarets hudsalva", som brukar vara det enda som hjälper om jag får...
2
Svar
25
· Visningar
11 184
Senast: Kirie
·
Kropp & Själ Jag springer. Sisådär 3-4 gånger i veckan, någonstans mellan 3,5 och 8 km varje gång, oftast runt 5. Tycker att jag har hyfsat bra...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Det här börjar bli ett riktigt problem :crazy: Så fort det är kallt ute ställer sig bröstvårtorna i givakt och det gör svinaont i dem...
Svar
5
· Visningar
2 068
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag tittar inte på Skavlan, men ikväll berättade någon att Sofia Helin varit med där i år. Så jag letade upp programmet och måste bara...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 817
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag jobbade för ca två veckor sen. När vi låst om oss bröt sig några in och jag blev slagen flera gånger i huvudet med tillhygge. Mina...
2
Svar
36
· Visningar
3 609
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Och vad tycker ni om det? Bakgrunden är att barn som är födda sent i v.21 har räddats.
14 15 16
Svar
300
· Visningar
16 110
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej där! Jag undrar om någon av er har tips på vad man kan göra för att stärka sitt självförtroende? Mitt självförtroende är ofta i...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Nu behöver jag lite pepp! Jag har en visdomstand i underkäken som är på väg fram. Pyttelite syns nu. Det är svullet och ömt runtomkring...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 334
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Tänk vad glad jag skulle bli om ni kunde hjälpa mig! Vill hitta något att träna men tröttnar så snabbt på det mesta. Hade lite dialog...
Svar
10
· Visningar
645
Kropp & Själ Lite märklig fråga, men tänkte att Buke kanske kan vara behjälpligt!! Jag är engagerad i en grupp kring EU-migranterna i min stad, ja...
Svar
18
· Visningar
1 425
Senast: kamomillo
·
Kropp & Själ Hej Buke. Jag har så länge jag kan minnas haft lite känslig mage, på så vis att jag måste se till att äta regelbundet för att inte få...
2
Svar
29
· Visningar
2 042
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Hej! Den 5 december ska jag på julbord, och den 4 har jag beräknad mens Det innebär att just den 5e kommer jag vara mer eller mindre...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: karamba
·
Kropp & Själ Har hängt här rätt länge men bara läst trådar, kände dock att jag har ett problem att skriva av mig om och få andras tankar kring :)...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Någon som testat Wonderbrow till sina ögonbryn? Blev ni nöjda med resultatet?
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Minett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama