Abort gränsen kan komma sänkas

Nu har jag inte läst hela tråden men jag reagerade på det sista i din text.
" Alltså inte att försöka rädda men göra det bekvämt för dem genom att linda in dem i en filt "
De foster jag sett döda (2) var klädda med liten mössa (som nyfödda) sant lindade i en filt (som nyfödda) så dom tas hand om som en nyfödd fast att det bara är ett foster som föds dött. Så dom tas hand om på ett värdigt sätt.

Ja det var det personalen ville ha igenom när det diskuterades så det är ju bra om det är så nu. Förut var det inte så med aborterade foster utan enbart med förtidigt födda som dog även om det var i samma vecka fostren föddes.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 433
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 393
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 896
Senast: Nixehen
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 081
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar