Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl inte med eftervård som också ska betalas?En GBP (roux-en-Y) kostar typ 70000kr privat i Sverige och det är ju inga mönsterpatienter som opereras
Det är väl inte med eftervård som också ska betalas?
ja det var snabbt men den här människa har ju fler sjukdomar som kräver vård om jag inte helt missuppfattatJo en komplett.
Op tar ca 60min och de flesta är hemma efter två dygn.
ja det var snabbt men den här människa har ju fler sjukdomar som kräver vård om jag inte helt missuppfattat
Kan man inte barq operera bort gallblåsan?
Den var väl redan borta? Det är ju utan gallblåsa man kan få problem med för mycket galla, finns ingenstans för den att lagras, utan allt går rätt ut i matsmältningssystemet.
Den var väl redan borta? Det är ju utan gallblåsa man kan få problem med för mycket galla, finns ingenstans för den att lagras, utan allt går rätt ut i matsmältningssystemet.
Nej det är ju en bit mellan 70 000kr och 500 000 dollar.. Jag förstår ju själv att hon inte lär komma undan med några 70´det känns bara helt orimligt med den amerkanska summan.
Nu ska hon ta kontakt med några andra i USA, gissningsvis är det väl ändå hennes bästa chans men det känns ändå otroligt knepigt alltihop