Att hitta läkare i Sverige eller utomlands

Nej det är ju en bit mellan 70 000kr och 500 000 dollar.. Jag förstår ju själv att hon inte lär komma undan med några 70´det känns bara helt orimligt med den amerkanska summan.

Nu ska hon ta kontakt med några andra i USA, gissningsvis är det väl ändå hennes bästa chans men det känns ändå otroligt knepigt alltihop

Nej det är ju en bit mellan 70 000kr och 500 000 dollar.. Jag förstår ju själv att hon inte lär komma undan med några 70´det känns bara helt orimligt med den amerkanska summan.

Nu ska hon ta kontakt med några andra i USA, gissningsvis är det väl ändå hennes bästa chans men det känns ändå otroligt knepigt alltihop

Vid en roux-en-Y så rinner gallan via magsäcken direkt ner i tarmen men
man kan i princip inte kräkas.

Jag skriver i princip därför att det första jag gjorde när jag kom hem efter op var att kräkas flera deciliter galla :crazy: Hade stopp i tarmen och till slut backade all vätskan upp igen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 070
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att genomgå fetmakirurgi, en gastric sleeve sa läkaren att det blir. Tänker nu att jag inte är ensam på buke...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
26 313
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har en fundering som jag skulle behöva bolla. Remissen för gastric bypassoperation som skickades för ett år sedan har jag nu fått...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
20 900
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 877
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross