Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kungsängen har enligt mig "rea" mer eller mindre jämt Så med andra ord behöver man vare sig lockas eller stressas av några erbjudanden, utan ta det för vad det är, till de priser som står.Men tänkte oss en kontinental, och har också sett 50% rean på Kungsängen... men undrar ju lite då de tydligen ofta har rea?
Du vet att IKEA har 25 är garanti på sängar va?Kanske bra med negativa erfarenheter också?
Är inte nöjd med våra IKEA-madrasser, varken resår eller bäddmadrass. Min fick bestående "gropar" efter min rumpa efter ett par månader.. Och jag är inte varken speciellt tung eller stor för övrigt.
Sambon märker inget men har sovit på hans sida och även den har gropar även om han valde en fastare variant.
Ska köpa ny botten till min sida av sängen nu i vinter och då blir det Jysk tänkte jag, ev om jag hittar något annat bra. Men har läst och hört gott om Jysk och haft bra madrasser från dem tidigare.
Våra är de "dyraste" av IKEAS. Gick på totalt runt 10.000 för två bottnar och en stor bäddmadrass, då hade vi dock redan sängstommen.
Du vet att IKEA har 25 är garanti på sängar va?
Jag köpte 2007 en Skien som då var deras dyraste. Den blev kass och jag hade kvittot kvar och fick rätt nyligen en ny. Utan kostnad. Det skilde 100 spänn men det bjöd de på.
Vi köpte en där idag. Halva priset på sängarna. Tyckte det var bra priser, visst kom vi hem en sådär 20000 fattigare men det kan det väl vara värt om det är en bra säng.Kungsängen har enligt mig "rea" mer eller mindre jämt Så med andra ord behöver man vare sig lockas eller stressas av några erbjudanden, utan ta det för vad det är, till de priser som står.
Men det är bra sängar för okej priser. När det gäller leverans kan jag bara svara för vår säng såklart, men den levererades på utsatt dag utan krångel.
Du vet att IKEA har 25 är garanti på sängar va?
Jag köpte 2007 en Skien som då var deras dyraste. Den blev kass och jag hade kvittot kvar och fick rätt nyligen en ny. Utan kostnad. Det skilde 100 spänn men det bjöd de på.
Njae? Jag skickade ett foto där det väldigt tydligt går att se att den är nedlegad.Det vet jag. Fast bor ett antal mil från Ikea så då ska sängen dit, och jag har förstått det så att de vid reklamation måste de gå igenom sängen för att se vad som är fel etc. Eller har jag förstått fel?
Det är inte jag som har kvittot så då måste de vi fick sängarna av leta upp det och det kändes för omständigt.
Kungsängen har 50% på nästan allt december ut. Vi beställde en kontinentalsäng förra veckan. 2*90 i botten en mellandel på 180 med en fast och en mjuk sida och bäddmadrass.
Vi valde kungssängen just för att vi kunde få olika mjukhet men ändå slippa den jäkla skarven! Hoppas vi kommer bli nöjda.
Sova har alltid "50%", men när man väl går in i butiken så verkar det inte finnas så mkt rabatter..Någon som sett reklamen här på buke nu? Sova har 50% på sängar och sängtillbehör.
Det vet jag. Fast bor ett antal mil från Ikea så då ska sängen dit, och jag har förstått det så att de vid reklamation måste de gå igenom sängen för att se vad som är fel etc. Eller har jag förstått fel?
Det är inte jag som har kvittot så då måste de vi fick sängarna av leta upp det och det kändes för omständigt.
Därför vi gick dit från första början. Hoppas vår är lika skön!Bra val!
Vi har en Kungsängen som vi köpte på halva priset för 25.000 kr för tre år sen (ordinarie var alltså 50). Slår varenda hotellsäng i världen!
Därför vi gick dit från första början. Hoppas vår är lika skön!
Det blev en Ulriksdal CB. Jo, de ska vara rätt lika men eran är nog lyxigare! Men såå skönt att vi får varsin sida med olika hårdheter! Nu ligger vi mest i en hög i mitten.Vilken modell tog ni?
Vår finns nog inte kvar, tror den heter CUE Continental. Men er låter som den är uppbyggd på samma sätt som vår.
Det blev en Ulriksdal CB. Jo, de ska vara rätt lika men eran är nog lyxigare! Men såå skönt att vi får varsin sida med olika hårdheter! Nu ligger vi mest i en hög i mitten.
Det blev en Ulriksdal CB. Jo, de ska vara rätt lika men eran är nog lyxigare! Men såå skönt att vi får varsin sida med olika hårdheter! Nu ligger vi mest i en hög i mitten.