Det är synd att du bor så långt bort för i denna kommun finns det bra med hjälp . Kunde ha hjälp dig har många som kan ge dig råd och hjälp.
Skickar stora kramar och kämpa.
Skickar stora kramar och kämpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ring eller gå till en vc och säg att du vill lista dig där.Jag måste hitta hur man listr sig flr fick avslag av en vc pga jag inte var listad.
Jag hade åkt in till akuten om jag var du. Jag åt inte nyligen under en längre period, svimmade av och låg inne ett par dagar med näringsdropp.Jag måste hitta hur man listr sig flr fick avslag av en vc pga jag inte var listad.
Jag har sovit 2,5 dygn var 2 dygn i rad. Och igår och idag piggna jag till en kort stund på dagen sen somnar jag utan att jag hänger med. Är svimfärdig och yr hela tiden. Så trött på det här..
Idag var jag ledig som tur är och nu har jag somnat igen på dagen..
Jag orkar ingenting..
Eftersom du är så trött och orkeslös, har du ingen nära vän som kan hjälpa dig att få vård?Jag måste hitta hur man listr sig flr fick avslag av en vc pga jag inte var listad.
Jag har sovit 2,5 dygn var 2 dygn i rad. Och igår och idag piggna jag till en kort stund på dagen sen somnar jag utan att jag hänger med. Är svimfärdig och yr hela tiden. Så trött på det här..
Idag var jag ledig som tur är och nu har jag somnat igen på dagen..
Jag orkar ingenting..