Kristaller, raring. KRISTALLER.
Nja, mineral (om man ska vara kinkig) som bildar kristaller. Jag försökte vara lite begriplig för pöb... EH, gemene man genom att skriva "stenar"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kristaller, raring. KRISTALLER.
Men gud så dåligt att du inte fick lära dig sådana grundläggande saker på utbildningen. Det är väl ändå allmänt känt att tigeröga och rubin är bra för att stimulera rotchakrat. Du behöver uppdatera dina kunskaper.Gemensamt chakra i höjd med blygdbenet isåfall
Fråga mig inte vilka stenar som är bra för det, det gicks inte igenom under geologutbildningen.
Men gud så dåligt att du inte fick lära dig sådana grundläggande saker på utbildningen. Det är väl ändå allmänt känt att tigeröga och rubin är bra för att stimulera rotchakrat. Du behöver uppdatera dina kunskaper.
Jag kanske ändå var på jakt efter... stimulerande stenar. Någon som vet var man kan köpa billiga rubiner?Jag är glad att jag fick dig till att googla efter kristaller som är bra för genitalierna
... eller du kanske inte behövde googla?!
Jag kanske ändå var på jakt efter... stimulerande stenar. Någon som vet var man kan köpa billiga rubiner?
Jag lovar att gnida noggrant!eBay
Ett tips från (geolog)coachen: Om korunden färgar av sig när man gnider på den är de inte äkta
Hur vet man att man köper äkta stenar från ebay?eBay
Ett tips från (geolog)coachen: Om korunden färgar av sig när man gnider på den är de inte äkta
Hur vet man att man köper äkta stenar från ebay?
Hm, du var väl geolog?Man låter en gemmolog eller juvelerare titta på dem. Tro det eller ej men jag har köpt äkta diamanter på eBay från Ryssland som tydligen hade en väldigt bra slipning och helt ok renhet.
Hm, du var väl geolog?
Mirakelkrämen har anlänt! Och OJ vad den lovar saker på förpackningen! Behandlar BV OCH svamp! "Optimerar vaginalfloran och den vaginala vävnadens kondition"! Man kan ju bli religös av mindre. Upp till bevis - nu ska jag smörja fisse!
Vill gärna ha rapport från fisse sedan
Just nu sjunger mi kropp "Det briiinner i fiiisseeen" á Danny Saucedo. Så något händer iaf!
Och du var orolig för väteperoxid......
Det var mannens fel! Jag litar blint på buke. Källkritisk? Not so much.
Vad äre för mirakelkräm? Känner att det är dags att kliva fram ur garderoben, jag har typ samma problem..vet inte om jag vågar testa väteperoxid direkt...Mirakelkrämen har anlänt! Och OJ vad den lovar saker på förpackningen! Behandlar BV OCH svamp! "Optimerar vaginalfloran och den vaginala vävnadens kondition"! Man kan ju bli religös av mindre. Upp till bevis - nu ska jag smörja fisse!
Typiskt män att inte tycka ett Buke är tillräckligt som källa
Vad äre för mirakelkräm? Känner att det är dags att kliva fram ur garderoben, jag har typ samma problem..vet inte om jag vågar testa väteperoxid direkt...
Här låter det istället så här:Typisk konversation:
Jag: Buke har alltid svar på allt!
Han: Hur vet du det? Är dom utbildade i [insert valfritt ämne]?
Jag: Ja, det finns nästan alltid någon proffs med. Och massa folk med erfarenhet. Allt man behöver veta finns på buke!
Han: Hur kan du lita på okända människor via ett forum?
Jag: BUKE *ignorerar mannen*