Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ På grund av psykisk sjukdom, mediciner och något som mer eller mindre är ett matmissbruk så har jag det senaste 1,5 året gått från...
Svar
5
· Visningar
3 440
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Vad är bästa sättet att bli av med muskelknutor på? Jag har, så länge jag kan minnas, haft spända muskler i nacke, axlar och runt...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 904
Kropp & Själ Hej! Jag har ganska länge funderat på att bli vegetarian. Har varit det tidigare under många år men sen vet jag inte vad som hände. Men...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 206
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Hur vet man när man hamnar i det och när? Jag har hormonspiral och därmed ingen mens, huvudargumentet till att jag har spiral är för att...
Svar
17
· Visningar
3 906
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag pallar inte sitta 4-5 timmar och vänta på akuten eller motsv. ställe där risken för att bli smittad av något är stor :p Så.. Doktor...
2
Svar
38
· Visningar
19 443
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Är det någon som har någon erfarenhet av att justera asymmetriska bröst? Det skiljer 1- 2 kupstorlekar mellan mina bröst och de har...
2
Svar
38
· Visningar
3 112
Senast: Melisen
·
Kropp & Själ Hur resonerar ni kring detta? Jag känner jag är lätt förvirrad just nu... Jag vill ha ett solskydd som inte orsakar cancer, eller...
Svar
14
· Visningar
1 213
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Vill ha input ang inklämning (impingment) i höft eller ngt liknande (eller kanske inte alls). //Läkarna = flertalet vid vårdcentral...
2
Svar
38
· Visningar
3 153
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Alvedon tabletter har ju slutat säljas i vanliga butiker, men inte Ipren tabletter, vad är anledningen?
2 3
Svar
56
· Visningar
7 225
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Det här gäller inte mig, jag är för gammal både för graviditet och för abort. Men en kvinna i min närhet är gravid. Av många skäl, är...
Svar
15
· Visningar
4 621
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ Jag vet inte om jag har lagt tråden rätt nu, fingrar tillhör väl kroppen, så jag tog det. :D Nåja, till saken! Jag har börjat spela...
Svar
2
· Visningar
1 107
Kropp & Själ Jag har provat Concerta under ca 3 månader (kanske mindre, kan inte räkna exakt...) och efter att ha diskuterat med min...
Svar
12
· Visningar
3 276
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har erfarenhet av att umgås/leva med en person med en autismspektrumstörning? Det är så svårt att greppa då...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 287
Kropp & Själ Blev trampad ganska illa måndag morgon, jag gled och ramlade med benen inunder ponnyn, som blev rädd och hoppade till. Självklart...
Svar
13
· Visningar
1 201
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Sen i början på januari har jag en andningsmask på natten. I sömnlaboratoriet konstaterades det att jag har andningsuppehåll och snarkar...
Svar
8
· Visningar
1 608
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ I dag blev de bestämt att jag måste göra ett kirurgiskt ingrepp för att bli av med tandfickor längst bak. Jag har gått hos tandhygienist...
Svar
3
· Visningar
1 398
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag undrar om man kan få en ADHD-diagnos via vårdcentral, eller om man måste söka sig till psykiatrin (med lååång väntetid).. Nån...
Svar
17
· Visningar
908
Senast: gul_zebra
·
R
Kropp & Själ Jag och min mamma behöver akut åka på spa nån dag. Typ jätteakut. Vi vill att det ska vara fint och trevligt, gärna högst nån timme från...
2
Svar
21
· Visningar
1 673
Senast: Jaulgreis
·
Kropp & Själ Hej buke, Jag har en underbar person i min närhet som jag har märkt mår väldigt dåligt psykiskt. Vi lärde känna varandra för ungefär...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Hallonsoda
·
Kropp & Själ Jag behöver köpa nya underställ. Jag har flera stycken i syntetiska material eller i blandmaterial, men när jag åker framför allt...
2
Svar
21
· Visningar
2 532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern

Hästrelaterat