Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Hej! Jag har ganska länge funderat på att bli vegetarian. Har varit det tidigare under många år men sen vet jag inte vad som hände. Men...
Kropp & Själ
Hur vet man när man hamnar i det och när? Jag har hormonspiral och därmed ingen mens, huvudargumentet till att jag har spiral är för att...
Kropp & Själ
Jag pallar inte sitta 4-5 timmar och vänta på akuten eller motsv. ställe där risken för att bli smittad av något är stor :p Så.. Doktor...
Kropp & Själ
Sen i början på januari har jag en andningsmask på natten. I sömnlaboratoriet konstaterades det att jag har andningsuppehåll och snarkar...
Kropp & Själ
I dag blev de bestämt att jag måste göra ett kirurgiskt ingrepp för att bli av med tandfickor längst bak. Jag har gått hos tandhygienist...
Kropp & Själ
Jag och min mamma behöver akut åka på spa nån dag. Typ jätteakut. Vi vill att det ska vara fint och trevligt, gärna högst nån timme från...
Hästmänniskan Tycker det låter tråkigt, varför är inte ridläraren med och visar och pratar lite om hästarna och hur man hanterar dom och vilka olika...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.