Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Anonymt konto men känner att jag inte vill gå ut med mitt riktiga konto. Därför kommer även mitt inlägg stundtals verka svårt att förstå...
Kropp & Själ
Jag misstänker att jag kanske har någon lättare järnbrist och att jag haft det åtminstone det senaste halvåret. Efter en snabb googling...
Kropp & Själ
Hej vet inte hur jag ska förklara detta men använder ni trosskydd? Har nämligen börjat med det och det funkar väl sådär. har alltid haft...
Kropp & Själ
Hejsan! Jag vet att nån liknande tråd har funnits för länge sedan, men spänner ögonen i forumet alltför frekvent och därmed tror jag mig...
Kropp & Själ
Har nyligen tagit cellprov. Jag blev i princip chockad när barnmorskan sa att det skulle ta 8 veckor att få provsvar. Och idag fick jag...
Kropp & Själ
Tg prover för någo vcka sedan och blodvärdeegt låg på 92. före jul låg det på 102. Jag äter 2 järntaletter (duroferon) varannan dag men...
Kropp & Själ
Någon här som köpt smink på eBay och kan skriva lite vad ni tycker om det? :) Har beställt lite då och då men nu så håller min nuvarande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.