Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vilken gren inom islam är det som lever enligt sharia? Finns det risk att vi får en shariadomstol i sverige som det redan finns i...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
11 694
Senast: Blue
·
Kropp & Själ Anonymt konto men känner att jag inte vill gå ut med mitt riktiga konto. Därför kommer även mitt inlägg stundtals verka svårt att förstå...
Svar
5
· Visningar
3 242
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Vårat mys förut slutade illa.. allt var som vanligt tills 1/2-1 minut efter min orgasm. Fick en skum känsla i nedre regionerna nästan...
Svar
19
· Visningar
2 613
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag misstänker att jag kanske har någon lättare järnbrist och att jag haft det åtminstone det senaste halvåret. Efter en snabb googling...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 325
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska förklara detta men använder ni trosskydd? Har nämligen börjat med det och det funkar väl sådär. har alltid haft...
Svar
16
· Visningar
1 561
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Hejsan! Jag vet att nån liknande tråd har funnits för länge sedan, men spänner ögonen i forumet alltför frekvent och därmed tror jag mig...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 826
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ För tre veckor sen blev jag påkörd (för er som sett förra tråden, föraren är fortfarande inte hittad :() Initialt, redan på akuten...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
29 317
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Har nyligen tagit cellprov. Jag blev i princip chockad när barnmorskan sa att det skulle ta 8 veckor att få provsvar. Och idag fick jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har mockat boxar och ridit hästar i hela mitt liv och har inte haft problem med den ansträngningen tidigare. För ett par år sedan...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: nosesharks
·
Kropp & Själ Tg prover för någo vcka sedan och blodvärdeegt låg på 92. före jul låg det på 102. Jag äter 2 järntaletter (duroferon) varannan dag men...
Svar
9
· Visningar
11 903
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Någon annan som lider av denna dödstråkiga och smärtsamma kroniska sjukdom?
Svar
15
· Visningar
2 180
Senast: Anna
·
Kropp & Själ På nätterna somnar benet och när jag rider får jag kramp i benet. Nej, jag har inte sökt vård, än...Jag äter magnesium och vitaminer...
Svar
4
· Visningar
473
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Behöver en ny dagkräm men hittar inte något som passar. Någon som kan rekommendera en riktigt bra dagkräm? Mina krav är att den måste...
Svar
8
· Visningar
790
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Jag ska utredas för asperger, eller ja autismspektrumstörning men för enkelhetens skull kan vi väl säga asperger. Jag har så svårt att...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Det handlar alltså om en hårbehandling.... Någon här som har erfarenhet? En person i min närhet har jättelockigt, långt hår - JAG och...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Någon här som köpt smink på eBay och kan skriva lite vad ni tycker om det? :) Har beställt lite då och då men nu så håller min nuvarande...
Svar
8
· Visningar
2 055
Kropp & Själ Haft influensan och är frisk förutom hosta och ont i lungorna kvar. Men jag kommer inte igång med ätningen. Dels pga ingen aptit men...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Lumos_Nox
·
Kropp & Själ Köper ni hem bordsvatten? Varför det? http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/ronniesandahl/article22358286.ab
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 819
Kropp & Själ Orkar inte fixa hemligt nick. För att göra en lång historia lite kortare så har jag hela livet mått dåligt psykiskt. När jag var 14...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 974
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Jag har problem med fotsvamp på en tå på ena foten och den vill inte ge med sig med de medel jag provat. Just mellan de tårna där...
Svar
8
· Visningar
4 318
Senast: Kirie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama